Bolesti zad v těhotenství, jak je zmírním?

Ahojík mam takovou otázečku jsem v polovině těhu a strašně trpím na bolesti bederní páteře u prvního jsem tohle nezažila snad až u porodu ale ne dřív máte nějaký recept jak to aspon zmírnit???už si stím nevím rady moc děkuji za tipy a rady pěkný večer všem 🙂
ange_de_la_morte
27. kvě 2012
@piskott85: ahojky, já jsem na začátku těhu ale na záda trpím taky docela dost, vlastně už od listopadu kdy jsem měla skrz záda neschopenku na 2 měsíce sem mazala denně Veralem, akorát v těhotenství ho mám zakázaný, doktorka říkala že můžu mazat akorát alpou ( a to je uplně na dvě věci) .... takže manžel mi každý večer masíruje záda .... je to cosi lepší ale taky žádná sláva .... takže pokud nepomůže masáž nebo se pořádně protáhnout tak už nevím co :-S
monahr
28. kvě 2012
ahojky,tak to ja mam bolesti zad asi tak od 8tt......ted jsem ve 13+3tt a uz nevydrzim stat dlouhou dobu na nohou a ani sedet :-|
,ale s tou alpou to zkusim 🙂 🙂 diky za napad 🙂
kacab
28. kvě 2012
já to měla taky... porod byl ukrutnej jak mě bederka bolela a po porodu se to nelepšilo a pak mi na RTG zjistili otevřený sakrální kanál... (celkem neškodný rozštěp konce páteře...) ale jak jsem rodila obří děti (klučina mě 4200g) tak se mi o tu bederku hlavou opřeli a rok mi trvalo než se to sklidnilo... čímž vás nechci strašit.. to asi je zřídkavý případ....jinak super je pilates pro těhotné.. jsou i dvd a na záda to pomáhá!!!! a s bříškem určitě těhotenský podpůrný pás nosit!!!! to je veliká úlevy pro záda....
maxinkaa
28. kvě 2012
A nebo pomáhá koňská mast s chilli.
ludmilad
28. kvě 2012
Mně pomáhalo položit se na tvrdou zem a protahovat se, různé cviky.
medi_ivca
28. kvě 2012
Ja jsem mela loni v lete buling na plotynkach 3 a 4 bederniho obratle, potvrzeno magnetickou rezonanci (vyvojova vada rustu patere) . Mesic na praskach, 2 mesice pak rehabilitace a cviceni. Musela jsem zpevnit vnitrni brisni svaly a zadove svaly. To pomohlo. V tehu ale takove cviceni je pase. Kdyz jsem se ptala ortopeda, co s tim, az budu tehotna, tak mi doporucil cviceni jogy a pilates pro tehotne, masaze pro tehotne a par hodin denne noseni podpurneho bederniho pasu. Ne ale dlouho, aby si na to zada nezvykla. Nic jineho asi nepomuze 😞 Ja jsem ted v 10tt , zada se obcas pripomenou, zatim ale nic dramatickeho. Ale diky tomu, ze vim, z ceho me zada bolej, tak i vim, co mi snad pomuze. Kdyz se to zhorsi, zajdu k ortopedovi a necham si napsat rehabko s cvicenim pro tehotne :-N Drzim palce, at je to brzy lepsi 🙂
mm_mm
29. kvě 2012
Já jsem 19. tt a záda mě bolí tak 2-3 týdny. Masáž zabere na chviličku, pak to bolí znova. Nejhorší je to po ránu, ale i přes den to nedá pokoj. Taky už nevím, co s tím dělat...
xuxie
30. kvě 2012
Pomáhalo (u prvního) a pomáhá i teď těhotenské cvičení ve vodě - to jednou týdně a dělání kočičího hřbetu, s dýcháním tak 10x až 20x - to denně. Fakt moc dobrý, obzvláště na bederní část páteře. Jo...a taky chránit před chladem a průvanem, na to jsem fakt cíťa :-|
andulka444
30. kvě 2012
Ahojky, chtěla bych vás o něco poprosit. Moc by mi pomohlo v rámci mé seminární práce, kdyby jste se koukly na tento dotazník.Zabere to jen 2 minutky.Týká se to krémů proti striím.
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fo...

Začni psát odpověď...

Odešli