• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Dopegyt a jeho nežádoucí účinky

12. listopadu 2012 
Ahoj maminy, mám prosbičku, setkala jste se už nějaká s nežádoucím efektem na tento lék? Od doby, kdy ho beru, cca 25tt vyzvracím většinou odpolení dávku (beru jej 1-1-1), mám hrozné návaly a pod. Když jsem to řekla na rizikové poradně, tak mi lékař odvětil, že to musí být z něčeho jiného, že jsem jediná, která si na něj stěžovala. A neříkal to jen pro to, že by se mnou chtěl být rychle hotov, opravdu nebyl ten typ. Ale mně je opravdu hrozně. Nestíhaj mi udělat sono, dnes jsme měla problém na interně a teď mám porodní asistentku na cvíčko a přednášky a mám strach, jak to budu zvládat tam. Do této doby jsem nevěděla, že jsem těhotná, neměla jsem vůbec žádné příznaky krom nechutenství. Nevolnosti jsem neznala.

Děkuji moc za vaše zkušenosti, papa :slight_smile:
11. říj 2007 v 17:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
Čauky, já brala dopegyt 2-2-2 + ještě jeden prášek na tlak, ale stejně mi nezabral. Ale myslím, že mi z něho nic nebylo. Teda, mně bylo blbě celé těhu, tak jak ty to popisuješ, návaly, motání, nechuť k jídlu, na zvracení (ale zvracela jsem jen jednou po banánu), takže mi to po dopegytu asi nepřišlo jako nějaká změna:sweat_smile:

Tak ať je lépe :slight_smile:
12. říj 2007 ve 12:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Pracovala som roky na internom,kde pacienti užívali Dopegyt,ale nepamätám,že by mal niekto problém-nežiaduce účinky z toho lieku,ale možno tehotenstvo trošku mení organizmus,takže podľa mňa sa to nedá vylúčiť,že ti robí problémy práve Dopegyt,skús sa ešte opýtať magistry v lekárni.
12. říj 2007 ve 12:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
No na interně nám zase dali zpět Egilok :slight_smile: , protože ten snáším nejlíp a internisté a kardiologové ho píší i pro těhulky, jen je problém, že se nějak nedohodnou s gynek. Protože těm se zase nelíbí nic jiného než Dopeg. Beru 2 dny Egilok a mám po potížích. Jsem na 150% O. K. Tak to by bylo trochu moc náhod, kdyby to bylo po něčem jiném, nee a trvalo by to "jen" po dobu, než doberu lahvinku Dopegytu. Zkoušela jsem i jestli nezobu moc vitamínů, ale taky bez změny :frowning2: Prostě si to nedovedu jinak vysvětlit, ale jak píšete , jsem fakt jediná, která s tím má problém :angry: a to se u gynek. pak špatně prosazuje. A ještě je pro mě nevhodný kvůli mému srdíčku, tak mi ho prostě internistí nenapíšou a vždy šílí (a to jsem jich navštívila hooodně), když mě tam pošle gynek. aby mi ho napsali :angry: To pak tedy šílí i manžel, páč už se mi do toho připlet i kardiolog a ten nechápal, proč si to u mě tak vydupávaj, když Egilok funguje a je vhodný. Tak to u nás je tak, že si po mě posílaj slohové práce, proč má ten a ten svůj názor :frowning2: a druhý ho má respektovat, ale jsem moc ráda, za tuhle pí. doktorku, která mi předepsala zpět Egilok, ten je fakt super a hl. jsem schopná "fungovat" a můžu si i doma zatopit, protože kvůli těm návalům jsem musela být pořád v chladnu, jinak jsem se složila.

Ale jinak děkuju za Vaše zkušenosti, jen aspoň jednu, terá měla také takové problémy, jak já :wink:Nemyslím to zle, ani to nikomu nepřeju, ale trochu by mi to dodalo odvahu, až půjdu se slohovkou ve středu na gynek. :sunglasses:

Tak se mějte krásně :slight_smile:
13. říj 2007 v 10:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Začala jsem brát dopegyt asi před rokem. Na tlak zabral, ale asi měsíc jsem se potýkala s neskutečnou únavou, prospala bych celé dny. Ta spavost naštěstí přešla, ale co je horší, snížil chuť na sex. :frowning2: Bohužel jsem ho nemohla vyměnit za jiný, protože jsme byli ve fázi přípravy na IVF a lékaři mi jiný nepovolí. Prý je to jediný lék na tlak, který lze užívat v těhotenství.
13. říj 2007 v 10:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
To je právě ono. On je jediný z pohledu gynekologa, ale z hlediska SZO a jiných odborníků je doporučován Egilok a i jiné. Ale to zase si nechtí připustit gynek. Opravdu to není názor jen jednoho internisty, během dvou měsíců jsem prošla rukama opravdu mnoha odborníků, protože jak mi ten tlak má hlídat internista, tak to začlo v době dovolených, tak si mě bral ten, kdo měl službu a ne jen ten, kdo mě má evidovanou jako pacientku. Tu únavu jsem měla taky, ale to bylo to nejmenší, byl spíš problém s tím vyšetřením a hl. s tím, že když jsem čekala v čekárně déla jak 15 min, tak už jsem se nechytala s tím, abych kvůli návalům vnímala MUDr. nemluvím o tom, aby mě řádně vyšetřil.
13. říj 2007 ve 12:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky,
beru taky Dopegyt - jednu tabletku večer a musím říct, že mi naštěstí nic nedělá, na tlak mi pomáhá a cítím se po něm pořád stejně :wink: Takže vás docela lituju :confounded:
13. říj 2007 ve 20:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky, právě v CARu mi zjistli sníženou funkci štítné žlázy a dostala jsem Letrox 50 1/2 tb. denně, ale mám ještě jeden problém, léčím se s vysokým krevním tlakem a brala jsem Lokren (pak Betamed), ale teď v CARu chtějí, abych ho změnila za Dopegyt, tak mi ho minulý týden doktorka napsala, brala jsem 1/2 až 1 tb. na noc a ráno se budím strašně unavená a mám nateklé oči (je to docela dost viditelné), máte také zkušenosti s reakcí a kombinací nemocí?
15. dub 2012 v 18:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dobrý den.
Holky jdu se k vám zeptat ..... mám i po porodu stále vysokej tlak a v pátek mi obvoďák navýšil dávku Dopegytu ze 1-1-1 na 2-1-2 a od té doby co sním nebo vypiju mi chutná hnusně a hořce, nedá se to jíst, nedělalo vám to taky některé nebo nevíte, jestli jsou jiné prášky na tlak, které se dají brát v šestinedělí a u kojení? Děkuju Jana
30. říj 2012 ve 13:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
@bububububu76 ahoj.. já ho jedla taky 2-2-2-2 a je jediný co se může u kojení brát... ale jídlo mi chutnalo normálně..
12. lis 2012 v 18:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek