Kvasinková infekce v pochvě, II. trimestr. Neublíží?

terik23
9. kvě 2008

Ahoj tak já jsem tu nováček, něco jsem hledala na netu a přivedlo mě to na stránky MK, za což jsem ráda, je tu toho spousta ke četní, plno témat, které nejsou určitě k zahození.
Ale hned sem musím napísat dotázek.Mám asi 14 dní kvasinkovou infekci, mykózu a doktorka mi na to nic nepředepsala, prý si tam mám mazat tvaroh nebo Activii bílou, prý v těhu nechce předepisovat žádné čípky ani masti.Jenže mně nic nepomáhá, mám to pořád a šíleně to svědí a pálí.Což já bych to vydržela o mně nejde, ale bojím se aby nebyl pak náš malej nějak nemocnej, protože mi přijde že to určitě není nic dobrého mít to takhle dlouho a přijde mi že i miminka jsou s "tím"jakoby ve styku, vždyt je to uvnitř - nějaká bakterie.Možná je to blbost, nevím, jen jsem se nad tím zamyslela a trápí mě to.Budu ráda když některá z vás napíšete co si o tom myslíte nebo napíšete nějaké vaše rady a zkušenosti.Předem všem moc moc děkuji 😵

motylek
9. kvě 2008

Kup si Gyntima čípky nebo Femigel, já mám teď taky kvasinkovou infekci, ale mě na to dr dala čípky, trpěla jsem jako blázen a hned první čípek mi zabral 100% (a mám pokoj, jsem šťastná, bylo to k nevydržení), a řekla ať si ješte koupím toto a potom si zavádím i ob den jeden čípek jako prevenci. Ten Femigel jsou takový ampulky.

terik23
autor
9. kvě 2008

Jééé motylku děkuju 😉 Koupím.A dá se to užívat i v těhu jo?Mně právě doktorka tvrdila že nic není bezpečné pro mimčo (jako ty čípky atd) ale určitě lepší než mít furt infekci ne? 😖 ještě jednou děkuju, ahoj 🙂

lisounek
9. kvě 2008