Nemáte někdo zkušenost s Macmirorem těsně po početí?

am123alka
17. črc 2013

Otěhotněla jsem (což jsem nevěděla) a den nebo druhý den na to mi dal lékař na kontrole na nějaký zánět globule Macmiror (Macmiror Complex 500) a teď mám strach, jak tento chemický koktejl mohl ovlivnit vajíčko, které v době, kdy jsem si vesele vkládala léky, doputovalo do dělohy a uhnízdilo se. Neznáte někoho s podobným problémem? Ptala jsem se po telefonu lékaře a ten jen krčil rameny, že když by něco bylo špatně, že bych nejspíš (???) potratila. Ale nějak mě to neuklidňuje☹ Jsem zatím 5tt. Prosím, poraďte! Díky, Amálka

kubistovailona
17. črc 2013

Myslím, že by to nemělo mít vliv na takhle malý plod. Měla jsem to podobně, navíc jsem nevěděla, že jsem těhotná a miminko přežilo i Silvestra 😀 prostě se drží láska naše, tak hlavně žádnou paniku a od teď už si dá doktor pozor a hlavně by měl nejlíp vědět, zda li to může mít na fazolku vliv.

janulas84
17. črc 2013

No, macmiror jsem měla napsaný v těhotenství na záněty, ale něco se mi plete, že by se neměl brát v prvním trimestru, radši koukni do příbalového letáku. Držím pěsti 🙂

marcelka287
17. črc 2013

Četla jsem že prvních 14 nebo 17 dní po oplodnění, když se něco pokazí, tak jsou ty buňky v takovém vývoji, že se to ještě opraví a kdyby se to neopravilo tak, jak naznačil pan dr bys pravděpodobně potratila, takže si myslím, že můžeš být v klidu!!🙂

kacci
17. črc 2013

přesně tak, kdyby bylo něco špatně, embryo se přestane vyvíjet. Tak buď bez starosti

anna987
4. pro 2023

@am123alka Ahoj, mohu se zeptat, jak jsi tenkrát dopadla? 😊

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.