• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Neměly jste zvýšený výskyt migrén po Utrogestanu?

28. března 2013 
Chtěla bych se zeptat, zda některá z vás neměla zvýšený výskyt migrén po utrogestanu? začala jsem je ted brát a nemůžu se zbavit migrény, tak jsem je radši vysadila, protože se to už nedalo zvládat. Utrogestan mi dr. předepsal na udržení těhotenstí, jako prevenci, kvůli prvnímu předčasnému porodu.
Díky za odpovědi.
25. bře 2013 v 09:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zkušenost s tím nemam,ale nectu to poprve,takze je to kzny a v pribalovym letaku to myslim taky pisou..
25. bře 2013 v 18:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@alisek taky jsem ho měla na udržení těhu. a byl to děs. když jsem ho polykala tak jsem nebyla schopná nic sníst ani vypít. o bolestech hlavy ani nemluvím. a když jsem ho zaváděla tak po dvou dnech byl každý krok bolestivý a vyšetření u doktora horor. ale jestli mi pomohl to naše prtě udržet tak mu děkuju.
25. bře 2013 v 18:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
je to hormon, takže bolesi hlavy způsobovat může, já jej brala do 35 tt, na migrény trpím brutálně, ze začátku jsem nevěděla, jestli zvracím z migrény nebo z těhotenství,ale po nějaké době se to srovnalo. Já osobně bych si nedovolila jej vysadit, pro mě byla priorita donosit zdravé dítě. Při prvním těhotenství jsme přišli o dvojčátka , takže migréna šla stranou a myslím si, že právě díky Utrouši jsem donosila do 37tt
25. bře 2013 v 18:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Měl by se teda zavádět, pouze při krvácení polykat, já jej zaváděla po celou dobu, ale žádné nepříjemné pocity ve smyslu bolesti, pálení atd jsem nikdy neměla
25. bře 2013 v 18:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
@dendulka1 brala jsi ho celé těhotenství? jestli jo tak to jsi teda borec!
25. bře 2013 v 18:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
Po Utrogestanu ne (ani jsem ho nikdy nebrala), ale po dětech :slight_smile:
25. bře 2013 v 18:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@dendulka1
já normálně migrénama trpím a není to žádná obyč. bolest hlavy, od začátku těhu, mám migrénu 4-5 do měsíce, tj. každý týden jednu a doba trvání 2-3 dny, jenže ted jsem ji měla ještě déle což se nedá už zvládat, nemluvě o starání se o prvního potomka, já dítě sice neztratila ale porodila o 2 měsíce dříve, tak vím asi lépe co to je snažit se oto aby se to neopakovalo, jde oto že to mám jen jako prevenci, protože jinak mám nález normální žádný obtíže, proto jsem si to taky dovolila vysadit, nehodlám 2 měsíce ztrávit nepřetržitýma záchvatama migrény, kdy nejím, zvracím vodu nebo už jen žaludeční štávy a jen ležím..kdo nezažil tak neví očem to je.

@jana21278 zavádím ale jediný vedlejší účinek je ta migréna která je skoro nepřetržitá,,během 5 dnů užívání 4 záchvaty..to se už nedá...mít doma triptany tak je fakt sežeru
25. bře 2013 v 18:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já trpím migrénama hodně, ale v těhu jsem byla osvobozená:slight_smile: Po porodu se zase vrítly:frowning2: První tři měsíce jsem brala utrogestan a migréna nikde.
27. bře 2013 v 07:56  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@kamimik tak tos měla krásným, aspoň sis oddechla :slight_smile: já mám mimo těhotenství migrény max. 2 do měsíce, vždy při hormonální změně (menses, ovulace) ale co jsem těhu tak mám 4-5 záchvatů do měsíce ated co jsem brala utroš tak ještě častěji a daleko silnější, jsou to léky narvaný jen hormonem, tak asi proto,je to napaliciapopravdě mě to už nebaví, hrozně to zmáhá.
27. bře 2013 v 17:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@alisek to jo,ale před těhu jsem měla třeba 10 záchvatů do měsíce...to byl děs. Teď je mám taky při menses a ovu,ale trvá to tři dny:frowning2: Je to určitě změnou hormonů a právě sem byla překvapená, že utroš nic...ale jestli je ti moc blbě a ten utroš nemáš akutně (jen preventivně) tak bych ho taky vysadila...protože neznám nic horšího než migrénu :unamused:
27. bře 2013 v 18:41  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@kamimik měla jsem to podobně, 10 záchv. teda ne ale 5 určitě, měla jsem spouštěč kofein, kafe, to jsem odbourala a pak už mi zbyly jen ty při menses a ovul., přesně jak píšeš min. 3 dny., utroš jsem začala zas brát ale jen na noc, zatím tuk tuk dobrý, kdyby to nebylo preventivne tak to beru jak mám, to je jasný aletakhle jsem si snížila dávku
28. bře 2013 v 08:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@alisek Jo tak kofein byl taky problem, ted si dam tak jedno kafco za mesic:slight_smile: A ten utros jsem mela jenom na noc, tak mozna proto. Aspon myslim, to je hrozne, jak clovek zapomina. Ale jeste mne nekdy pomuze takovy olejicek primo na migrenu, potres si celo a spanky a kdyz je to hned v zacatku,tak to nekdy zabere :wink:
28. bře 2013 v 08:12  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@kamimik tak to máme podobný :wink: s tím olejíčkem od popov a ještě jeden mám ale je to jen na zmírnění, záchvat stejně přijde
28. bře 2013 v 08:20  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Tvůj příspěvek