• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Špinění trvající víc jak týden při užívání Utrogestanu

5. února 2013 
Kamaradka začala spinit hned na zacatku 5.tydne,tak ji doktor nasadil Utrogestan.Prestala spinit teprve ted po vic jak tydnu.Měl to někdo z vas?Myslíte,ze to bude v poradku a tehotenstvi se udrzelo?Dekuji za odpovedi
5. únor 2013 ve 13:57  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj, špnila a střídavě jsem krvácela 7 měsíců. První měsíce jsem užívala utrogestan. Jiříček se narodil jen 10 dní dřív a je úplně v pořádku :wink:
5. únor 2013 v 16:34  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahojky, já taky mela problem se špiněním v těhotenství, špinila jsem velmi casto až nekdy do 18tt.A malej se narodil v pořádku v terminu.Takže opravdu to nemusí nic znamenat...Muže to být treba špinění z čípku, který je v tehotenství vice prokrvený, nebo proste to zpusobuji hormony..Víc ale určite rekne dr.na gynde, je to individuální..
5. únor 2013 v 16:45  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj, ja skoro 14 dni od 5tydne. Bez leku na to, preslo samo, stale teh.
5. únor 2013 v 16:49  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek