• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Těhotenská cukrovka - rady, tipy a diskuze

17. ledna 2017 
@denousek Hlídej si, abys jedla dost. Když sníš málo sacharidů na noc, tak Ti ta lačná vyletí. Měla bys sníst 30g sacharidů, což je krajíc chleba a dvě decky mléka...
14. kvě 2016 ve 22:08  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@pe_ma Třeba se přidá trochu Levimíru ráno - od oběda Ti to už táhne pořád nahoru. Vím, že je to taková bezmoc, když s tím nic udělat nemůžeš a štve Tě to. Člověk to s cukrovkou někdy zažívá, ale zase to odejde.
Ono to v těch posledních týdnech před porodem opravdu spadne. Já jsem myslela spíš jako těsně před porodem - třeba dva, tři dny nebo tak - protože to zase některé hormony stoupnou. A přecejen určitě i ta produkce cukrů z jater musí jít nahoru. Ale to teď ještě není Tvůj případ :wink:
14. kvě 2016 ve 22:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werumka tohle na druhou vecu jo?mliko miluju a krajicka tady mam jen pulku ...nebude to stacit?dam si ho tak v pul 11....rano vstavam kolem 8.. prave jak jsem jedla něco malo po dvou hodkach tak je to ok.a v noci když se pujdu napit toho mlika tak nic nepokazim nebo jo,,,?
14. kvě 2016 ve 22:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
já jsem slyšela ze to po 35tt už klesa...
14. kvě 2016 ve 22:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werumka nedes:slight_smile: jeste dva tydny...
14. kvě 2016 ve 22:13  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
@denousek to klesání na me neplatilo, nejak tak jsem vyfasla prasky... 34. Myslim, od asi 32. To slo hore
14. kvě 2016 ve 22:14  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
@denousek Nepokazíš, ale udělala bych to až v případě, kdy ta druhá večeře třeba nebude fungovat - jako další variantu. Půl krajíčku chleba s mlékem je sacharidově málo a vliv na glykémii to mít může. Těch devět hodin spánku je ok. Ale zkus si dát toho chleba trochu víc. Nebo třeba tvaroh, jogurt... dá se to různě kombinovat. Prostě pečivo a mléčné výrobky jsou na druhou večeři nejlepší.
14. kvě 2016 ve 22:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zuhra Né, jsem se jen zamyslela :grinning:
14. kvě 2016 ve 22:15  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@werumka pe ma zas straší, ze klesá;)
14. kvě 2016 ve 22:16  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werumka klidne zbodnu ještě jogurt :D ale tam je zase cukr :D

ta dieta je divná dyt pořád žeru :D
14. kvě 2016 ve 22:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werumka jj...snažím se být v klidu, ale trápí to, ne že ne...no my posledně zvedli inzulin na snídaně a tam je to všelijaké a ostatní leze nahoru...je fakt, že oběd byl dnes od oka, byli sme venku a já si dala hranolky :( blbec, no...ani procházka těsně po obědě nepomohla a já na ni vsadila...uvidím, co úterní měření a budu případně volat...je fakt, že tento týden mám cukr na horské dráze :D trochu mi to připomíná moje začátky :D
14. kvě 2016 ve 22:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
@denousek si počkej, plus je, ze netloutnes....ja mam cca 1-2 kila za poslední trimestr. Jestli teda nezacnu natekat
14. kvě 2016 ve 22:17  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
@denousek tak mě to od 35tt začalo dělat psí kusy - 35tt sem začala v úterý :D
14. kvě 2016 ve 22:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@denousek jj, dieta, při které se pořád jí :D taky to říkám :D a to já se takto láduju a zhubla sem 20kg :D
14. kvě 2016 ve 22:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
@denousek Super dieta, co? :grinning: Sladký jogurt si nedávej, dej si o půl krajíčku chleba víc a ráno uvidíš. Pokud to bude mít sestupnou tendenci, je to na dobré cestě :slight_smile:
14. kvě 2016 ve 22:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
hmmm...dilema...kaši při 6,5? nebo jen dcl mlíka :(
14. kvě 2016 ve 22:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, já normálně začala teď i tloustnout :flushed: ve 30. týdnu jsem měla teda nahoře jen 3kg, ale jak mi zvýšili ten inzulín, jak mám hned půl kila nahoře :see_no_evil: teda, budu to svádět na ten inzulín :joy:
14. kvě 2016 ve 22:23  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pe_ma Já si občas desetkrát můžu říct, že budu v klidu, ale to podvědomí si dělá co chce, svině jedna :grinning: Ten inzulín na snídani máš za hodinu vyprchaný. Ten už Ti ten večer ovlivňovat nebude. A měříš i před jídlem?
14. kvě 2016 ve 22:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
ted mam třeba 7,5 tak zbodnu ten pul chleb a mliko a jdu lehnout dobrooooouuu
14. kvě 2016 ve 22:23  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@pe_ma Kaši. 6,5 je glykémie, která bude za čtyři hodiny pod 5 a pak už nastoupí cukr z jater. Takže kaši :slight_smile:
14. kvě 2016 ve 22:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werumka jj, měřím i před jídlem, tam mám 4,7-5,5 poslední dny před večeří kolem 6 :(
ok, jdu na kaši :slight_smile:
14. kvě 2016 ve 22:26  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@werumka ještě dotaz nevis kdy je nej se merit rano?jako tu lačnou?hned jak otevřu oci nebo třeba za pul hodky?snidam tak za hodku....
14. kvě 2016 ve 22:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
a zítra si pujdu nakoupit nejaky jidlo na svačiny doporučíš něco??na ten nočni chleb kuknu a co třeba jogurty??jaky,,bilý???
14. kvě 2016 ve 22:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
@denousek lačnou hned po probuzení a jogurt jedině bílej :slight_smile:
14. kvě 2016 ve 22:38  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@denousek Ideálně hned jak vstaneš. Za půl hodiny už může být glykémie klidně jinde.
Kup si bílé jogurty a tvarohy. Můžeš si do nich dávat třeba ovoce, nebo nastrouhanou čokoládu s vysokým podílem kakaa. Teď jak je sezóna jahod, tak se nemusíš bát třeba jahod se šlehačkou. Můžeš si udělat různé saláty a k tomu pečivo, nebo pomazánky.
14. kvě 2016 ve 22:39  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
ja mela dneska na svacinu bilej jogurt se ltici kakaa a kapkou candys...kdyby ne videl doktor, tak ho trefi...ale chut byla siiilena! a sladke zase kdovi jak dlouho nemusim ;)
14. kvě 2016 ve 22:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werumka jahody kupujem hodne tak vezmu a fakt rano hned po probuzeni to koukam teda,ale jako pak snidam za hodku,a slehacka je jako ok?ta kupovana ve spreji je samej cukr ne?zitra nalet na obchod tak at vim
14. kvě 2016 ve 22:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werumka a cokoska treba s 80% kakaa?tu miluju
14. kvě 2016 ve 22:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
@denousek Nezáleží tolik, kdy snídáš - samozřejmě, že je nejlepší co nejdřív. Ale Tebe zajímá primárně lačná glykémie a ta je nejobjektivnější ve chvíli, kdy se vzbudíš.
Šlehačka je ok - ale ne ta ve spreji - klasická 33% smetana ke šlehání. Sacharidů má málo a když si jí dáš trochu na jahody, tak si to užiješ :wink:
14. kvě 2016 ve 22:59  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
A co snidat kdyz je lacna vysoka?vajicka treba?
14. kvě 2016 ve 22:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek