Tehotenství a cysta. Je to problém?

karlina
26. led 2007

Ahojda, jsem v 5 TT a lékař mi tam našel i cystu cca 5cm velkou.
Myslíte že je to problem ? Už jste některá měla cstu v těhot.?Děkuji

vlastovka
26. led 2007

Já mám a nějak to neřeším. Nic moc se s tím nedá dělat. Občas mě tam píchne, zvlášť když třeba kýchnu nebo tak, tak je třeba dávat pozor. Ale zezačátku měla moje dr. strach, aby třeba nepraskla, to by mohlo dojít třeba ke kolapsu, ale řekla bych, že mě jenom strašila, ostatně jako se vším, co souviselo s mým těhu. Změnila jsem lékaře a je to v poho. 😉 Teda ta cysta tam pořád je, ale nikdo se z toho na hlavu nestaví.

Gratuluji k těhu. 🙂

nici
26. led 2007

ahoj karlinka,
ja som mala cysty pred tehotenstvom na obidvoch vajecnikoch a preto mi lekarka aj radila hned otehotniet.....a este mi dodala, ze cysty maju tendenciu pocas tehotenstva sa zmensit alebo uplne sa stratit....ze je viacero druhov cyst....takze neviem, aku mas ty...na to sa informuj u svojho lekara....

pocas tehotenstva mi ju ani nekontrolovali, ale po porode ano, a boli tam....takze neviem, co bude dalej, lebo sme sa bavili o nejakych vysetreniach a zatial sa k tomu nejako nedostalo....drzim palceky

emjee
26. led 2007

karlinka kuk aj slovensku temu https://www.modrykonik.sk/forum/show.php?vThrea... 😉 drzim palce, aby vsetko bolo ok

loren
26. led 2007

ja som mala tiez cystu dakedy na zaciatku tehotenstva ,ona ti casom praskne a vstrebe sa nevytecie ti von. teraz mi ju tam uz doktor nevidi neboj nic to ma vela tehotnych

esicko
26. led 2007

Já měla taky cystu,v 7tt měřila 4cm a pak se vstřebala nebo praskla,doktor mi říkal,že to není nijak neobvyklé.Neměj strach a užívej si těhu 🙂

biccy
27. led 2007