Těhotenství a tříselná kýla

verimo
5. únor 2013

Jsem v 1.trimestru, 10tt, po IVF a po prodělaném těžkém OHSS s 6týdenní hospitalizací v nemocnici( dosud beru léky na srážlivost krve). Po třetí odlehčovací punkci se mi v nemocnici udělala pohyblivá bulka v třísle, na chirurgii potvrdili tříselnou kýlu, naplněnou tekutinou, prý nehrozí nebezpečí ustřihnutí. Nevím, jestli není lepší kýlu operovat s lokálním umrtvením již v těhu - pokud to není riskantní - lékaři to připouštějí. Máte nějaké zkušenosti?Komplikace s OHSS mi ubraly dost sil, ale nechci riskovat, až bude růst bříško.Nebo stačí nějak stahovat?Bulka při pohybech bolí,radu jak si situaci ulehčit,jsem nedostala od lékařů žádnou - prostě můj problém.
Pomůžete?

andys11
5. únor 2013

ahoj, ja mam slabinovu kylu, mala som ju aj pocas prveho tehotenstva, po prirodzenom porode sa stiahla. teraz sa mi v 26tt urobila znova 😝 pali ma to a boli, vyliata tekutina asi. ale chcem tym povedat, ze aj ked ma kazdy strasil, ze mozno to bude nevyhnutne operovat aj pocas tehotenstva, tak sa to v prvom nestalo a musim dufat, ze ani teraz 😉

jana21278
5. únor 2013