Těžké nohy a křeče v těhotenství. Co pomáhá?

eatygrenee
17. dub 2009

Ahoj, jsem ve 33. tt a mám ppocit těžkých nohou. Občas mě v noci lehce chytne křeš, kt. hned zas ustoupí. Máme sklony v rodině ke křeč. žilám. Paní doktorka mi napsala léky na žíly, ale nechtějí se mi brá, protože jsou dost silné a já mám obtíže pouze občas a nechci zatěžovat mimi. Máte někdo obdobný problém? co pomáhá?slyšela jsem pít hodně magnezie- dávat si nohy do vodorovné polohy nebo nahoru. Existují i nějaké krémy a co třeba masáže? poradte. díky 🙂

ipuska
17. dub 2009

Ahoj, tak dnes od rána brouzdám na netu a hledám to samé. Dnes v noci mě to opět chytlo, nemůžu si ty nohy ani narovnat a přes den je mám takové těžké. Magnezium piju a nic 😖

wacinka
17. dub 2009

já jsem si na doporučení lékaře koupila podpůrné podkolenky a silonky a beru magnezium, ale tabletové 😉 a je to o něco lepší

jirinkas
17. dub 2009

Ahoj, taky mám takový problém. Křečáky sice nemám, ale v noci nebo k ránu mě často chytne křeč do lýtka, tak silná, že se na tu nohu musím hned postavit a když to trochu povolí, tak letět na záchod. Ještě jsem vypozorovala, že se to stane většinou když si tu nohu chci natáhnout/protáhnout. Magnézko jsem taky zkoušela a nic.... 😒

aponchie
17. dub 2009

kdyz vam lekarka neco napise tak vi asi proc ne? 😎

anicka164
17. dub 2009

Ptala jsem se na to praktickeho doktora a rikal, ze mam pit, pit a pit. Tak se snazim a je fakt, ze mi pripada, ze kdyz do sebe pres den tak 1,5 litru dostanu, tak je pak noc v pohode. Jsem totiz zvykla pit minimalne, tak mi to dava docela zabrat...

jeudi
17. dub 2009

ja mam bolesti a krece v nohou kdyz stojim dlouho na miste tak pak preslapuju ...ale spis je to takove brneni v litkach...a proc se nema v tehu pit bublinkova voda??

wacinka
17. dub 2009

jeudi tak o tom jsem neslyšela, že by se perlivá voda neměla. dokonce mi doktorka sama řekla, že třeba magnesia má vysoký obsah hořčíku. 😉 a já piji jemně perlivou vodu a nic mi nedělá

helulicek
17. dub 2009