Bez menstruace i po vyvolávačce, poradíte?

Ahoj Děvčátka , prosím prosím poraďte, měla jsem 14 dní zpoždění , šla jsem na injekci agolutinu, dostala sem dvojitou dávku a už je to opět 14 dní od injekce a MS se stále nedostavila , ani necítím žádný příznak... kromě obrovské bolesti prsou což je před MS normální... TT je negativní...? nechápu 😞
K mudr. půjdu asi v pátek ... poradíte mě? stalo se vám to někdy?
petrusew
19. srp 2013
mě se to jednou stalo. Jestli chceš mít 100% jistotu, otestuj se znova třeba citlivějším testem
eficenka
19. srp 2013
zkus začít pít kontryhelový čaj ( silný 0,5 l každý den) také sem měla zpoždění 13 dní, po 3 dnech pití se ms dostavila...
speedygon
19. srp 2013
Já to po injekci dostala tuším do týdne, max. bývá myslím asi 10 dní...ještě si požádej o krevní test na těhu, abys věděla na jisto....
uztotakbude
20. srp 2013
Ničeho se neboj. Já byla na týhle vyvolávačce menzesu před dvěma měsíci. Ptala jsem se za jak dlouho to dostanu a bylo mi řečeno, že to může trvat i měsíc! Když jsem se ptala, jestli nemůžu být těhotná, tak mi paní doktorka řekla, že na UTZ nic není a kdyby to prý bylo těhotenství, tak tahle vyvolávačka ho jen utvrdí, že to plodu neublíží. Takže bych ještě čekala a při nejhorším třeba za těch 14 dní zase ke gyndařce...a UTZ + krev
key25
20. srp 2013
ano stalo a po 14 dnech od vyvolávačky se ukázalo těhu 🙂
sarkad2856
20. srp 2013
Já byla jednou na vyvolávačce 2x po sobě protože jsem jí do 20 dní nedostala,tak mi píchla ještě jednou a pak jsem jí do 7 MS dostavila

Začni psát odpověď...

Odešli