Stále nic, žádné mimi nepřichází

veverkamaminka
24. črc 2017

Ahoj,

Já už si milé maminky i budoucí i těhotné nevím kam s nervy, asi se mám na to vykašlat a nějak to přijde. Omlouvám se za omílání jednoho témata stále dokola, když už tu podobný problémy máte.
Už jsou malému 2 roky a 24 dnů a já chi to druhý a snažíme se od té doby co mi po šestinedělí přišla menstruace, tak se snažíme o druhé dvakrát jsem byla u lékaře a prý , že nic nebrání dalšímu, je pravda , že se snažíme jen když může manžel ze zdravotních důvodů, teď byl na operaci ledvinových kamenů zhruba před měsícem a jelikož má Chronovu chorobu(zánět střev) tak mu hodně často bývá celý dny blbě a pak se nemůžeme mazlit a snažit o to druhé tudíž se často netrefíme do ovulace a do toho správného plodného důležitého dne.
To , že máme jedno , tedy já první a manžel už má z předešlých vztahů dva syny, tak si myslím , že problém v tom, že nejsme neplodní to rozhodně logicky je jasný, to snad vidí i debil. Já si žádný preparáty, prášky a kyselinu list. v jakýkoliv podobě kupovat nebudu Míra po půl roce vysazení antikoncepce přišel a to jsem jedla normální jídla a né ty podporující nesmyly, věřte mi v tom to není, akorát utrácíte a
já chci aby malý měl sourozence doma a vyrůstali spolu, aby od sebe nebyli daleko a hráli si a rozuměli a byli si blízcí .
Ale asi se na to moc soustředím. Nevíte proč je to nemožné? když jedno mám a jsem zdravá a jím hodně kyselinu listíkovou teď a pořád nic.
Já nechci aby od sebe byli moc daleko navíc hraji v divadle a chodím natáčet a tím zaměstnám s
e na chvíli a nemyslím na to že chci to miminko ,ale o natáčecí pauze zas na to myslím, je těžký na to nemyslet..... snad někdy ta Verunka přijde a až se to stane vyhlásím ten den svátkem .😢❤

annie24
24. črc 2017

To že nebyl problém předtím neznamená, že není teď... Nebo to může byt i psychicky.

maagda
24. črc 2017