Bolelo vás v těhotenství břicho? Prosím o zkušenosti

sandynka
23. čer 2011

Ahojky! Prosím o zkušenosti! Na počátku těhotenství jsem sice měla bolesti a křeče, které odešly. Nyní jsem v 15. týdnu a začalo mě bolet břicho a v kříži. Břicho mě občas tahá, občas píchá, občas řeže, občas pobolívá, no a v tom kříži … Byla jsem u lékaře (vyšetření, ultrazvuk), ale všechno se zdá v pořádku. Čekám ještě na rozbor moči, jestli se nejedná o zánět močáku. Jinak to vypadá nejspíš na roztahování dělohy. Vážím 47 kilo, tak možná i proto 🙂 Nicméně mám strach, bolí celkem dost a často a je mi divné, že by to mělo být normální 😒 Nemáte někdo podobnou zkušenost?

johnatanka
23. čer 2011

když jsem čekala syna, tak mě taky dost bol´ívalo, i z auta, že jsem si musela jít i lehnout potom, dost často mi bylo celý den na nic, chvíli jsem někam šla a odspodu mně táhlo, nosívala jsem ted podpůrný pás, trochu pomohl, dost často jsem lehávala přes den a pokládala břuch na bok, s dcerkou jsem o těhotenství vůbec, ale vůbec nevěděla, bylo mi blbě asi jeden den, jinak jsem si to uvědomovala až večer, když se mi tam mrskla 😵 , i porod byl úplně jiný.....hlavně, že tam Dr nic nenašel, vše ti tam pracuje, tak to musí být někde znát 😉

ivca_doubek
23. čer 2011

Ahojky,
tak s bolestmi v břiše mám bohaté zkušenosti 🙂. Ale nikdy to nic nebylo, všechno je v pořádku, prostě si jenom děloha dělá místo a utlačuje všechno ostatní. No a při tvé váze si to místo asi nemá moc kde dělat (nic ve zlém), takže to bolí a ještě asi bolet bude. Taky se možná časem ještě přidá bolest pánve, až se začne připravovat na porod, to mám teďka a to už budu rodit podruhé. Někdy skoro nemůžu bolestí ani chodit, ale to je prý také normální 😠 .

petrusew
23. čer 2011