Jak je to s přenášením miminka, když mám těhu cukrovku?

monahr
20. zář 2012

Hezky vecer vsem 🙂
Muzu se prosim zeptat jak je to s prenasenim miminka, kdyz mam tehotenskou cukrovku?Ja mam v lekarske zprave napsano neprenaset.....Tak nak nechapu proc jako.Vzdyt je prece normalni,ze se miminku nechce ven a rodite treba 3 . dny po terminu porodu.Nebo treba zase drive.
Jestli nekdo mate zkusenosti prosim napiste 🙂 🙂 . Moc dekuji a preji hezky vecer.

Ps.jestli uz je tu podobna diskuze tak se omlouvam 😉

editah222
20. zář 2012

@monahr https://www.modrykonik.cz/diskuse/tema/tehotens...
Tady je celá diskuze o těhu cukrovce 🙂

Těhotenské cukrovkářky se nenechávají přenáše, protože je zde hodně rizik pro miminko. Nejsem lékař takže ti to nevysvětlim ale třeba najdeš odpověd zde tehotenskacukrovka.cz

katyxq
20. zář 2012

Pokud je cukrovka kompenzovaná (dietou, inzulínem), tak by přenášení nemělo vadit, jen by se měli dělat pro jistotu monitory a průtoky pupečníkem, ale doktoři si obvykle neradi komplikují život. K vyvolání vás prakticky nikdo nutit nemůže (doporučuju prostudovat svá práva na www.ferovanemocnice.cz), ono vyvolání porodu taky není bez rizika, takže záleží na vás.
Já měla termín dle ovulace 3., dle MS 7., doktorka se chtěla domlouvat na vyvolání, nebo aspoň Hamiltona, ale já se nenechala a malá se narodila přirozeně 5. 🙂.

monahr
autor
21. zář 2012

@editah222 Dekuji ti 🙂

monahr
autor
21. zář 2012

@katyxq Take dekuji 🙂

sylvia_p
22. zář 2012

Já jsem také měla těhot. cukrovku, rovněž mě nechtěli nechat přenášet. Prý z toho důvodu, že miminku - vedle toho, že děti maminek s těhot. cukrovkou jsou obvykle větší - prý rostou rychleji ramínka, a tak aby maminka neměla příliš velké porodní poranění...Tak mi to alespoň bylo v porodnici vysvětleno. My měli termín 13., na 12. bylo domluveno vyvolání, ale nakonec k tomu nedošlo, syn si našel svůj den sám - 8. 😉 Držím palce!

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu