Máte některá zkušenosti s interrupcí?

pissskotka
15. led 2013

Ahojky maminky..měla bych velký dotaz se kterým si nevím rady....zjistila jsem, že čekám druhé mimčo...jelikož prvnímu je necelý rok a půl tak jsem v žádném případě neplánovala mít druhé...za prvé bych to nezvládala fyzicky...ani psychicky a pak možná už ani ne finančně..máme konečně vyhlídnutý nový větší byt a to stojí spoustu peněz, takže si myslím, že bychom to nezvládli. Vím že si teď říkáte, že v tom případě jsme si měli dávat pozor, ale tohle byla opravdu blbá nehoda. Celých 6 let jsme ochranu nepotřebovali...ale teď po těch letech se partner rozhodl, že by chtěl vyzkoušet kondomy..no prostě se to nevydařilo a stalo se co se stalo..(blbé ochrany). Je mi to vážně blbé a trapné ale prostě jsem už jsem si nevěděla rady. Podvědomě jsem se už asi smířila s potratem...ale na druhou stranu když jsem nechtěně viděla ty fotografie, tak jsem byla v šoku...Nicméně bych stejně chtěla poradit pokud s tím některá máte zkušenosti....jaký z toho máte zážitek..do kterého měsíce se tento zákrok může provádět..kolik to stojí a jestli to je nějak riskantní..mám z toho veliký strach, ale nechci tím nějak ublížit našemu prvnímu synovi..vím že bych byla hrozná máma na dvě děti..prosím prosím poraďtě....budu strašně vděčná za všechny vaše příspěvky, názory i zkušenosti...Děkuji 😔

paolin
15. led 2013

ahojky. obávám se, že tě tu brzy někteří rozcupují.. 😒

lucifereeek
15. led 2013