Neomezené vycházky - indikace k nim. Máte zkušenost?

xsuzzi
5. únor 2012

Ahoj těhulky. Zajímá mě zkušenost všech těhulek, který se díky letošním reformám a vycházek na 6 hodin denně, zažádali o neomezenou vycházku, zda ji dostali a jakou měli indikaci od dr. k nim pro sociálku. Já dálkově studuji, trávim tam každé pondělí od rána do 16 hod. též mám hodně nemocné dítě, kterýmu by pobyt venku, u moře v létě, na horách prospěl. Na léto pro něj plánuji obojí. Zajímá mě zda v případě podaření otěhotnět do léta by byl jeden nebo druhý případ k umožnění neomezených vycházek nebo zda není a např. školu bych musela přerušit. Děkuji za zkušenosti. Zuzka

majinka1981
5. únor 2012

Podle mě to musí být ze zdravotního hlediska. To že studuješ je fakt zajímat nebude. Například můj tatínek má rakovinu a taky má vycházky na 6 hodin...Stejně by to prodloužili jen na tři měsíce a pak by se zase muselo žádat na další tři. Myslím, že k tomu musí být jen vážný zdravotní stav.

pampeliska1
5. únor 2012

@xsuzzi k neomezených vycházkám bohužel nemám co říct, po novém roce mi je dr. změnila z 8-20 na 13-19hod, ale už to vydržím, za měsíc jdu na mateřskou, spíš jsem ti chtěla napsat ohledně chození do školy a neschopenky. Moje dr. mi říkala, že po dobu PN bych do školy vůbec neměla chodit, že se to nějak vylučuje (řešila jsem to v prvním těh.)..Samozřejmě to tak hodně těhotných studujících dělá (nic jiného jim nezbývá), ale prý by s tím sociálka mohla mít problém.. 😖

eficenka
5. únor 2012

@majinka1981
@xsuzzi
já si také budu žádat revizní komisi o neomezené vycházky, budu na nemocenské z důvodu rizikové práce - ne rizikového těhotenství, tak by mi snad mohli dát neomezené, když nemám žádný problém, jen těžkou práci a budu si žádat klidně každé 3 měsíce znova..... Nejsem nemocná

bertica.h
5. únor 2012

myslím,že na konkretny dátum možeš požiadat napr.kvoli dovolenke a zmenu vychádzok,ale to,že študuješ,nikoho zaujímat nemusí.

pampeliska1
5. únor 2012