Nevolnosti ve třetím trimestru, trápí vás?

stepula90
18. lis 2015

Zdravím, chtěla jsem se zeptat, zda vás také trápí nevolnosti ve třetím trimestru? Jsem ve 32. týdnu a zhruba už dva týdny, mám ty samé nevolnosti jako na začátku těhotenství. Chápu, že jak děložka tlačí na žaludek, tak to asi vadí, ale ráno mám třeba vyloženě nechutenství a pak když si dám něco malýho, udělá se mi blbě... Večer musim jíst min tři hodiny před ulehnutím, jinak okamžitě zvracím...Jak jste to řešili vy, jestli jste měli podobné potíže? Moc děkuju

pety91
18. lis 2015

Kámoška to měla taky, řešila to stejně jako na začátku těhotenství. Zázvor , zmrzlina atd.A´t ti je líp. 🙂

luciedo
18. lis 2015

Ja jsem 33tt a denně mi je zle, ale vždycky až k veceru. Neni pomalu den abych se nepozvracela ☹ zlobi me šíleně žáha. Ptala jsem se lékaře jestli to neublíží miminu a pokud pribirame tak se nic neděje. Tak doufam, že to brzy přejde. Doporučení je se neprecpavat a jist po malych porcich.

kasli
21. lis 2015

Tak u mě to samé 33tt a večer je mi blbě i po vodě! Včera jsem se i v noci vzbudila s návaly vedra a pocit na zvraceni, po cca 10min to přešlo, ale byla to síla! Tohle jsem při 1.těhu nezažila

alicesky
31. pro 2015

Trapi, bohuzel cele tehotenstvi, kdykoli jsem pretazena nebo kdyz snim neco moc kyselotvorneho nebo tezkeho. Neni to ale takova hruza jako prvnich 5 mes (to bylo
opravdu mnohokrat denne a po vsem) Takze se fakt tesim az to budu mit za sebou :D

ppejskova
31. pro 2015

Jojo bohužel... Taky jsem si připadala jak blázen když jsem ve 32tt opět začala mezi řečí odbíhat na záchod... A přesně jak tu padlo...řeším to +- stejně jako na začátku... Jen s tím zázvorem opatrně holky...ke konci když je ho moc může podpořit rozjezd porodu 🙂 tak ať je vám všem líp

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.