Otěhotněla jsem po 1. menstruaci po potratu. A bojim se

lili1986
7. únor 2012

Ahoj je tu nekdo kdo taky otehotnel hned po 1 MS po potratu a vse dopadlo v poradku? Vsichni me strasi ,ze je moc brzy a dopadne to spatne.

helcenka
7. únor 2012

@lili1986 - Zuzi, ty si nedáš pokoj viď? Špatně to nedopadne. Já otěhu taky po první MS po revizi a mám doma krásnou devítiměsíční holčičku. Porod i těhu byl naprosto bez komplikací, porod dokonce trval pět a půl hodiny a bylo po všem.
A měla jsem to schválené i lékařem, a to musím říct, že můj dr. je považován za "kapacitu" v oboru, jezdí za ním i pacientky ze zahraničí.
Kdo tě straší? Zapomeň na katastrofické scénáře a radši se zapoj do nějaké radostné diskuze o miminkách. Kdybys bydlela blíž, dostala bys na zadek... 😀

lili1986
autor
8. únor 2012

@helcenka Ráda zakladám nove témata 😀 ne jsem se včera objednávala k doktorce a sestra v telefonu zařvala vy jste znovu těhotná 😀 tak brzy víte že je to riskantní. Tak se trochu bojím no🙂

lili1986
autor
8. únor 2012

@helcenka Děkuji za povzbuzení a na zadek mi dá už brzy muj přítel:D jsem ráda,že to dobře dopadlo🙂)) Já když přežiju těch 12 týdnu budu ráda a mín strewsovat:D

lenceslava
8. únor 2012

@lili1986 Ahoj. Moje sestra taky otěhotněla další měsíc po interupci(u ní tedy byla z toho důvodu že miminku přestalo bít srdíčko).Následující měsíc otěhotněla a vše bylo v pořádku a to není nejmladší,bylo jí 34.Neboj se určitě to bude v pořádku.Tělo si poradí. 😉

helcenka
8. únor 2012

@lili1986 - s prominutím, tak je ta sestra pěkná káča.
Ne, ale můj dr. mi to fakt schválil, na kontrole 3 týdny po revizi mi řekl, že bych měla počkat do první ms a pak pokud se na to budu cítit, máme zelenou. Já mu opravdu věřím, je ve svém oboru moc dobrý, je to nejen gynekolog, ale porodník, dělá i gynekologickou chirurgii, takže je opravdu dobrý.