Zdravá výživa v těhotenství. Daří se vám?

hukan
3. únor 2009

Dbáte hodně na zdravou výživu, teď, když jste těhu? Daří se vám jíst zdravě?Já ležím v odborné knížce a studuju a studuju. Až budu i já těhu, chci, aby se miminko mělo co nejlépe a co nejlépe se vyvíjelo. To si říkám ale teď. Dovolí mi to vůbec těhotenské chutě a nevolnosti?😀

poletucha
4. únor 2009

ja jim tak nejak stejne jako predtim...mam moc rada zeleninu a maso, ted v tehu kdyz mi bylo nejhur,vzdycky pomohla nejaka dobra polivka...jinak sladky jsem prvni tri mesice vubec nemohla,ted uz sem tam mam chut, ovoce nejim skoro vubec - muj doktor mi na to rek,ze to vubec nevadi,ze je stejne plny cukru 😅 Ale ze bych vylozene dbala na zdravou vyzivu,bio produkty a tak...to ne, jim proste na co mam chut 😉

editah222
4. únor 2009

Já se už dlouhou dobu zajímám o bio výrobky a taky je kupuju. Jsou sice dražší, ale já patřím k těm co věří, že je lepší nekrmit se různými Ečky a hnojivy. Jasně, že mám ráda i klasická nezdravá jídla (smažený sýr, vlašák) a za vyloženě zdravou náhradu najít nejde. Ale sýr koupím 30% bio, strouhanku si udělám doma z bio pečiva, vajíčka jsou bio, mouka taky a je jasné, že příloha taktéž 🙂

aluskas
4. únor 2009

Hukan, tak já jsem normálně zastánce zdravé výživy, ale první 4 měsíce těhotenství se ze mně stává "prasátko". Mám chuť jen na hranolky, chleba se sádlem (ten by do mě normálně nikdo nedostal),škvarky.....no prostě hrůza. A nedokážu odolat...jen věci jako jsou vlašák, chlebíčky apod. na které mám vždy také příšernou chuť, tak těm z důvodu velkého rizika pro mimi odolám.

V prvním těhu jsem taky zezačátku jedla takhle příšerně a syn je zdravý jako ryba...zatím žádné alergie, chřipky, nic...jen jednou rýma. ťuk, ťuk, ťuk.

No ale teď v 5.měsíci už se to zase srovnalo a jsem zpět na svých celozrnných výrobcích, zelenině, ovoci...

petule.h
4. únor 2009