Změny na prsou. Teče vám z bradavek bílá vodička?

lucka_g
28. říj 2007

Ahoj holky chtěla bych se jen zeptat jeslti je i příznakem těhotenství to když si lehce zmáčknete bradavky tak že vám z toho teče taková bílá vodička?

miquel
28. říj 2007

no nevím jestli se dá říct že je to příznak těhotenství, ale už v těhu se začíná v prsou tvořit tzv. colostrum, mě občas vytékalo při zmáčknutí prsa ale až tak v 6-7 měsíci no ale nejsem odborník tak nevím jestli se už netvoří dříve 😉

lucka_g
autor
28. říj 2007

hm tak uvidíme tak děkuju ahojky krásný chlapeček 🙂

lu777
28. říj 2007

no taky se mi chce říct hmmm 😅 já jsem v 7. měsíci a nikde nic, ono je tohle hodně individuální, někomu to může začít až po porodu..
jinak myslím, že plno těhu příznaků může být i něco jiného (ms, cysta, chřipka apod.), takže nejlepší je fakt počkat pár dní po očekávané ms a udělat test.. a pak se opatrovat 😉

kim
28. říj 2007

Tak já jsem v 8.měsíci a taky teda nic ☹ a to to po sprchování kontroluju 😀

frufrunka
28. říj 2007

Já jsem ve 22 týdnu, kolostrum mi teče od 19. týdne, ráno mám flekatou košili. Ale četla jsem i o případu, kdy se spustilo už v 7. týdnu, takže možné to asi je... 🙂

lucka_g
autor
28. říj 2007

no holky to jsme mě potěšily já se na to fakt těším ale bojím se abych to nezakřikla a ta mrcha se nedostavila ☹ ale doufám, že počkám chvilku a udělám si test no a uvidím měla jsem to dostat tento týden ale mám to dost nepravidelné ale nemám takové ty obvyklé příznaky co mívám před ms jako bolení kyčlý citlivá prasa a bolest břicha to enmám jen tohle s těma prsama jinak fakt nic a snažíme se o to už týden

lenuliatko
28. říj 2007