Co dělat, když se nedaří miminko udržet?

martinka_1
21. kvě 2012

Ahojte holky, prosím o radu. Během krátké doby jsem podruhé otěhotněla, teď 8.5. jsem se radovala z pozitivního testíku a denně jsem si ho opakovala a byla jsem spokojenější a spokojenější. Jelikož jsem měla již jeden potrat za sebou, čekala jsem od lékařů větší péči. V pátek minulý týden jsem lehce zašpinila,tak jsem jela do nemocnice v Uh.Hradišti a tam mi paní doktorka řekla,že to bude dobré, že to nic.... no a dneska se mi v práci spustila takovým způsobem krev,že jsem myslela,že to nerozchodím. Nicméně jsem jela hned do Fakultky do Olomouce,kde bydlím do nemocnice a tam mi řekli,že mi měli v UH dát na podporu gestageny, že miminko je pryč a zbytek jdu odstraňovat zítra kyretáží...

Jsem nešťastná, nevím co mám dělat....poraďte,prosím....

dlabinecka
21. kvě 2012

Změnit doktora

petrajavor
21. kvě 2012

tak v UH asi neměli tvou úplnou dokumentaci jak jsem pochopila,jinak bych to řešila s mudr...my jsme o miminko přišli a podruhé nám věnovali veškerou možnou péči....určitě bych trvala na tom aby se snažili zjistit proč a zkusila i změnu mudr...

medi_ivca
21. kvě 2012

Tezko radit ☹ pokud to byla tvoje dr. pak rozodne zmenit. Zanedbana pece se tezko omlouva. Pak bych asi trvala na nejakych testech, co by mohlo byt pricinou. Kamaradce takto zjisitli, ze ma v sobe HPV vir a diky tomu 2x potratila. Drzim pesti, at jsi brzo v poradku.

deyana
21. kvě 2012