Dítě a studium - dá se to?

toga25
5. únor 2014

Ahoj maminky, chtěla jsem se zeptat, která máte zkušenosti, jestli mi můžete poradit a podělit se. Zvažovala jsem, že si podám přihlášku na vysokou školu - samozřejmě dálkově. Kdybych se dostala a začala by škola v září, moje malé by mělo cca 2 měsíce. Myslíte, že se dá skloubit studium, kdy bych musela 1x týdně nebo 1x za 14 dní na jeden den dojíždět do školy?

asenberuska
5. únor 2014

ahoj, já tak studuju,teď už teda se dvěma dětma,a úplně v pohodě to zvládám.Ale musím zase říct,že mám zlaté děti,ani jedno nepláče,oba spí od narození celou noc...A taky mám super chlapa,který je kdykoli hlídá (když teda není v práci), když potřebuju.

kacikaci
5. únor 2014

Tady je odkaz na skupinu studijící maminky, můžeš si tam pročíst info a zkušenosti..https://www.modrykonik.cz/group/2123/detail/
za sebe..já začala vš kombi studium, když jsem porodila..tři týdny po narození dcery jsem už seděla na první přednášce..s jedním mimčem, které je ještě opravdový prcek se to dá krásně..
já to teď zvládám i s dvouleťačkou a půlročními dvojčaty..
takže s chutí do toho 😉 aspoň se dostaneš mezi lidi..

berusinecka
5. únor 2014

Ahojky, já jsem teda studovala dálkově a pracovala, ještě před těhotenstvím. Ve čtvrťáku se mi narodil syn (na začátku zkouškového. Na první zkoušku jsem šla 3 týdny po porodu, byla to supr akce- musela jsem malého kojit při písemné zkoušce a následně chovala u ústní zkoušky) a státnice jsem dělala, když měl syn rok. Ty dva roky byly náročné. Měli jsme hodně předmětů, velké požadavky, nikdo mi nepomáhal-manžel byl věčně v práci, babička daleko a druhá babi blízko ale taktéž v práci, takže jsem se učila během kojení, vaření, uklízení,... Naštěstí byl syn hodný, neplakával, ani dudlík nepotřeboval. Jsem ráda, že jsem studium nepřerušila a ani ho nebojkotovala. Alespoň jsem to pak už měla za sebou.