• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Duphaston, pomohl vám některé?

18. října 2016 
Ahoj holky, já brala Duphaston cca 4 měsíce. Jediné, k čemu mi pomohl byly kila navíc. Po vysazení antikoncepce jsem na menses jsem čekala 3/4 roku, potom co nezačal, jsem si vymohla nějakou léčbu - už se mi nechtělo čekat jak paní doktorce.
Nasadila teda Duphaston. Menses jsem nedostala ani tak, jen jsem začala špinit. Přibrala jsem 8 kg!!! Ve chvíli, kdy mi doktorka chtěla předepsat další jsem si vymohla vyšetření plodnosti a celkově reprodukčních orgánů.
Je fakt, že už jsem byla těhotná, to nepopírám, ale zda to bylo díky duphastonu, to mi nikdo neřekne.
Více méně jsem otěhotněla bez měsíčků, asi náhodou :slight_smile: Čekáme prcka v listopadu. :slight_smile:
S Duphastonem přeju hodně štěstí, věřím, že pomůže, každé tělo reaguje na různé prášky jinak.....
29. črc ve 13:06  •  1 dítě  • Odpověz  • To se mi líbí
@penny91 Pokud ovulujes až po tom 17.dnu cyklu, tak během braní Duphastonu neotehotnis. Jednak se mění děložní sliznice, takze vajíčko uz se neuchytil a pak také progesteron mění konzistenci děložního hlenu, který zhoustne a čípek se uzavře. Navíc progesteron způsobuje, že se zbývající folikuly po ovulaci vstrebaji.
29. črc v 16:48  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak už jsem z toho vážně jelen. Dr mi předepsal taky duphaston ovšem nejsem si jistá jestli to k tomu abych otěhotněla pomáhá či ne. Mám počítat od prvního dne menstruace 20 dní, 20 den brát první prášek a to jeden ráno a jeden večer. Poradíte některá prosím. :slight_smile: beru ho už 4 měsíce a napsal mi další, tvrdí že to může pomoc naší věci :slight_smile:
17. srp ve 14:58  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj,já to brala od prvního dne MS do ovulace. Dělala jsem si OVU test a hned jak byl pozitivní, tak jsem vysadila. A zadařilo se :( Předtím 9 měsíců nic. Začala jsem teda k tomu cvičit ještě hormonální jógu, tak možná to taky podpořila. Hodně štěstí.
18. srp v 08:37  •  čeká miminko, termín má v lednu 2017 (35. tt)  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak že prostě co doktor to jiné dávkování a jiné doporučení :grinning:
18. srp v 16:17  • Odpověz  • To se mi líbí
@katy321 On Duphaston blokuje ovulaci,tak je dobrý před ní vysadit.
18. srp v 16:21  •  čeká miminko, termín má v lednu 2017 (35. tt)  • Odpověz  • To se mi líbí
@katy321 ježíš promiň,ja to popletla,je to opačně. Po ovulaci 10 dní jsem to brala, pardon. Od menstruace po ovulaci jsem pila kontryhel čaj.
18. srp v 16:27  •  čeká miminko, termín má v lednu 2017 (35. tt)  • Odpověz  • To se mi líbí
tak já počitala na kalkulačce a beru to ok, vůbec mi to nezasahuje do ovu dnů, dr mi to předepsal na to abych vůbec měla ms. No uvidíme :slight_smile: , ten čaj si ale koupím, děkuju za radu.
19. srp v 18:32  • Odpověz  • To se mi líbí
Ještě mi vrtá hlavou jedna věc, když bych otěhotněla ale nevěděla bych to a vzala bych si 20-24 den prášky. Jak moc by to vadilo? Dostala bych ms nebo bych je nedostala?
29. srp v 08:35  • Odpověz  • To se mi líbí
@katy321 jaky prasky?
29. srp v 08:36  • Odpověz  • To se mi líbí
@katy321 Jestli myslíš ten Duphaston,tak ten se dává i na udržení,takže kdybys ho brala po otěhotnění,bylo by to naopak k dobru.
29. srp v 18:51  •  čeká miminko, termín má v lednu 2017 (35. tt)  • Odpověz  • To se mi líbí
Jojo myslím Duphaston. Děkuju moc :slight_smile:
30. srp v 09:05  • Odpověz  • To se mi líbí
@katy321 Já ho brala skoro celý první trimestr ;)
30. srp v 17:09  •  čeká miminko, termín má v lednu 2017 (35. tt)  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Ahojte,
Je možné, že bych neměla žádné vedlejší účinky? Všude čtu co se ženám děje během i po užívání a já teď dobrala svou první várku a absolutně nic necítím. Navíc je to už třetí den po dobrání a MS nikde, ani žáden pocit, že by to mělo někdy nastat.
Začínám si říkat jestli nejsem divná.
Dostala jsem duphaston na srovnání cyklu.
Dík za zkušenosti pokud má teda někdo podobné.
20. zář ve 12:44  •  snaží se  • Odpověz  • To se mi líbí
@uzivatelkapetra co vím od dr tak ms se má dostavit mezi 5-10 dnem nebo tak nějak, tak že máš ještě čas. A vedlejší účinky jsem taky u prvního plata= 3 měsíce nepocitovala. Až teď, ty výkyvy nálad stojí za to :sweat_smile: . Počkej pár dní a pak si udělej raději test :slight_smile:
20. zář ve 13:05  • Odpověz  • To se mi líbí
Stále nic. Ani žáden pocit, prostě nula. Asi si zítra ráno udělám test, bude to 6 den po vysazení.
22. zář v 15:18  •  snaží se  • Odpověz  • To se mi líbí
jj udělala bych test a za dalších pár dní ještě jednou pro jistotu a pak jedině k dr, nebo se zadařilo a bude mimi :wink:
22. zář v 16:30  • Odpověz  • To se mi líbí
No tomu moc nevěřím, spíše mi připadá jako by to vevnitř nefungovalo, když mě neprovází žádný pocit, ani bolest. Prostě jako chlap celý měsíc stejně :slight_smile:
22. zář v 17:48  •  snaží se  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak to teď dorazilo,naprosto s tichou dušou, ani bych si toho nevšimla.
22. zář ve 20:03  •  snaží se  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj, přemýšlím o užívání duphastonu..

Pokud by se zadařilo otěhotnění, ale embryjko by mělo problém se udržet
z důvodu nedostatku progesteronu → nasadil by se duphaston,ale jen na těch 10 dní - embryjko by se uchytilo, ale pak se duphaston vysadí → hladina progesteronu klesne, jak se má to embryjko PAK udržet? Dává vám to smysl? :o

Ptala jsem se na to své gynekoložky a právě mi říkala, ať pak kolem očekávané ms testuju, nevysazuju a pokud budu mít pozitivní test, tak vůbec nevysazovat..

A tady čtu vaše zkušenosti, že třeba i někdo má pocit, že se zadařilo, má nějaké příznaky apod., pak teda duphaston po 10 dnech vysadí a ms nikde a dorazí třeba až po 4 dnech..

Když je pro udržení těhotenství potřeba progesteron a toho má daná žena nedostatek, tak i kdyby k otěhotnění
došlo, jak se může po vysazení duphastonu mimčo udržet? Nechápu..
18. říj ve 12:46  • Odpověz  • To se mi líbí
@coccinella tak ono asi ta sliznice ze dne na den neopadne tak,že by pak plod odešel. Nejdříve se musí vysadit,aby bylo ms umožněno dorazit, po zjištění těhotenství se pak v menší dávce nasadí zpět, pokud dá pokyn lékař
Tak si to teda myslím.
18. říj ve 13:14  •  snaží se  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek