Jako studentka mám nárok na mateřskou?

boobinka
29. kvě 2008

Ahojte... muj dr. mi dnes rikal o nejakym terminu materske, ktery ma byt na 26.cervna a rodit budu 5.srpna. Jenze ja jsem studentka, tak mi narok na materskou nepripada, nebo ano? A nemyslel tim spise rodicovsky prispevek? A jeste dotaz... procpak mi rikal termin materske 26. cervna kdyz rodit budu 5.srpna? To uz mi budou vyplacet materskou/rodicovskou jeste nez porodim? Nezlobte se, ale jsem prvorodicka a k tomu se v tom moc nevyznam 😒

mikca
29. kvě 2008

bobinka mateřská je peněžitá pomoc v mateřství ta se vyplácí většinou 6 až 8 týdnů před porodem většinou jí platí zaměstnavatel v tvém případě zřejmně škola, ale to ted nevím jistě...no a rodičák začneš pobírat až po té mateřské jestli ti na ní vznikne nárok, pokud nevznikne, tak zečneš pobíra rodičák až po narození míma
mrkni sem možná nejdeš odpověed ohledně PPM ..resp. mateřdské ¨
https://www.modrykonik.cz/forum/show.php?vThrea...
https://www.modrykonik.cz/forum/show.php?vThrea...

boobinka
autor
30. kvě 2008

Dekuji za odpoved, ale ted se v tom uz vubec nevyznam 😒 Jelikoz jsem byla pred pul rokem studentka denni stredni skoly a kvuli tehu prestoupila na dalkove, tak ani nevim zda mam ten status studenta ci ne. Na UP nejsem vedena vubec, tak bych studentka mela byt 😨 Nejlepsi se bude opravdu zeptat na socialce, ale kdyz tvrdi kazdy neco jineho... 😒

lukin
30. kvě 2008

Já mám dojem, že ses měla zaregistrovat na úřad, protože dálkové studium se myslím nepočítá tak, jak bys dělala denní.

amj
1. čer 2008

boobinka- když studuješ dálkově, nařadíš se mezi studenty. šup na pracák!! kamarádka to má taky tak. jen nechodí pro žádné nabídky práce, ale je za ni státem placeno pojištění

boobinka
autor
4. čer 2008