Mám jako studentka nárok na peněž. pomoc v mateřství?

slunickopeta
11. říj 2007

Ahoj holky, potřebovala bych poradit. Nyní jsem studentka 2.ročníku nástavbového studia. 6týdnů před porodem jsem musela přerušit studium, abych měla nárok na PPM, po 6týdnech po porodu jsem se vrátila zpět do školy neboť mi škola neumožnila delší odklad...Zajímalo by mě zda mám nárok i nadále na PPM nebo na rodičák když sem se vrátila do školy a mám individuální studijní plán?? 😖 😖

melounek1
11. říj 2007

Ahoj peto, myslím, že s tím by ti měli poradit na sociálce,ala pokud nejsi denním studentem tak bych řekla, že na PPM máš nárok.Hodně štěstí. Já taky studuju,ale Vš dálkově, tak snad to nějak zmáknu 😉

mamina
11. říj 2007

Nazdar,holky.Já maturovala loni,když bylo nejmladšímu 5,5 měsíce.Mateřskou ani ppm mi nevzali,ale je fakt,že jsem to ani nikde nehlásila.Preventivně.. 😀 Studovala jsem taky dálkově.
Janičku jsem dávala na hlídání k jedné paní,těhu šlo v poho a Standu jsem si brala prostě od začátku s sebou.Prostě spal ve třídě v kočárku a já ho vždycky jen nakojila,přebalila a jelo se dál.. Když byl větší,hlídala mi ho moc hodná paní ve škole na vrátnici a já jen hlídala hodinky,abych došla včas na kojení.No a při matuře si manžel vždycky "odskočil " z práce a drcal po chodbě nebo kolem školy a za mnou jen chodili na dlabanec.Vydržela jsem pak kojit 18 měsíců-do letošního května..
Jde to,nebojte se..Přeju úspěšné ukončení studia. 😉

lada82
12. říj 2007