Mám jako studentka nárok na peněžitou pomoc v mateř.?

smardik
11. kvě 2008

Holky mám takový dotaz, třeba mi poradíte 🙂. Studuju 3. rokem VOŠŠ a letos končím (kvůli problémům v těhu jsem si absolutorium přesunula na 22.zář a malé se narodí koncem říjnaí) ale zajímalo by mě zda budu mít nárok na pěněžitou pomoc v mateřství? Ptala jsem se jedné sociálce a tam mi řekli že ano, protože jsme byla těch 270 pojištěna a na jiné socce mi řekli že ne, protože jsem nepracovala. Tak nevím???

krista
12. kvě 2008

Někde píšou, že nárok na PPM máš a někde nemáš 😖 tohle je podobné 😉
https://www.modrykonik.cz/forum/show.php?vThrea...
https://www.modrykonik.cz/forum/show.php?vThrea...
https://www.modrykonik.cz/forum/show.php?vThrea...

A kdyžtak jdi k té úřednici co ti řekla že ano 😝 😀

smardik
autor
12. kvě 2008

krista: no právě tzo jsem našla taky někde mám a někde nee 🙂, když tak určitě půjdu k té dobré úřednici 🙂 ale mám strach aby pak zbytečně nebyli nějaké problémy

krista
12. kvě 2008

Smardik myslíš jako kdyby ti to ta úřednice uznala? To ať si kdyžtak nese následky sama 😉 Budeš asi muset předložit nějaké potvrzení o studiu, no tak hodně štěstí 🙂

smardik
autor
12. kvě 2008

krista: no právě u mě to bude složitější, já jsem měla končit ted v červnu ale kvůli zdravotním problémům jsem si ukončení (absolutorium přesunula) na 22. září a nejsem si vůbec jistá jestli se ještě budu počítat jako studentka? Malé se má narodit 27. října tak by to vyšlo tak tak 🙂

krista
12. kvě 2008

Hm. to nevim, možná se to musí počítat bez přerušení, ale fakt se zeptej na úřadě, to musí vědět, doufám, že na tebe nebudou protivný 😖

ocicka
19. kvě 2008

Pokud jsi studentka mas narok na rodicovsky ´prispevek od data narozeni ditete. Pokud jsi u studia i pracovala a tim padem odvadela pojistne na nemocenskou alespon 270 dni za posledni 2 roky mas narok na PPM od zamestnavatele a pak bude od 22. tydne nasledovat rodicovska

smardik
autor
19. kvě 2008