Nemôžem bez partnerova súhlasu odísť s dieťaťom z mesta?

lucyta123456
5. zář 2011

Ahojte dufam ze mi niektora z vas poradi...mam taky problem ze som sa pred mesiacom rozisla s priatelom s ktorym mam dieta,zijeme spolu uz dlhsi cas v uk a ja by som chcela odist z tohto mesta kde prave som do ineho mesta..ale on sa mi vyhraza ze bez jeho suhlasu nemozem odist s jeho dietatom z MESTA inak ma moze tdat stihat za unos..poradte mi je to thak tu v uk ze bez jeho suhlasu nemozem odist s nasim dietatom z mesta ? alebo ma len balamuti :( neviem co mam robit...doma mam za to take peklo ze az uz nevladzem :( prosim vas poradte mi...vopred dakujem

jop
6. zář 2011

@lucyta123456 jsem právník, ale nejsem expert na právo uk a celkem pochybuju, že tady na koníkovi ti někdo kvalifikovaně poradí. Přijde mi ale jako totální nesmysl, že by šlo o únos, pokud bys odjela s dítětem do jiného města. Ten, kdo má právo být s dítětem, tj.matka a otec, se přece nemůžou dopustit únosu, když si vezmou kamkoli s sebou svoje dítě! Tohoto bych se fakt nebála.

lucyta123456
autor
6. zář 2011

blizsie povedane ze ja chcem odist ku svojej novej znamosti do ineho mesta...a on mi proste povedal ze ma zazaluje ked s malym odidem bez jeho suhlasu...proste mi ho nece dat...neviem co mam robit :( je smiesne ze som sa s nim rozisla aj kvoli tomu ze sa o maleho az tak nezaujimal predtym kym som mu neoznamila ze odchadzam od neho a zrazu sa ide pretrhnut...je to smiesne a aj do placu mi je z toho.ze az teraz robi veci ktore mal robit predtym.ako neberiem mu to ze chodil do prace a zarabal peniaze a ja som sedela s malym doma ale aj to je tazka robota kedze mame hyperaktivne dieta okolo ktoreho treba proste neuustale skakat.si mysli ze je to jednoduche :( fakt neviem co mam robit bojim sa ze sa po dovolenke vratime spat a mna vyhodi a maleho mi neda :( mozem to potom nejako riesit alebo ?

lucyta123456
autor
6. zář 2011

a my vlastne niesme manzelia len partnery takze aspon o to by to malo byt lahsie