Podpořím matku samoživitelku s dětmi

yesser
8. črc 2016

Ahoj,
založil jsem tento účet, protože chci pomoci nějaké mamince v tíživé životní situaci, všemožným agenturám nevěřím a rád bych pomohl někomu, kdo to opravdu potřebuje.

Nejsem zrovna spisovatel a hodně bych toho tu rád napsal, sám mám 2 děti a vím, že i když štěstí za peníze nekoupíš, tak bez peněz se pořádně žít také nedá....nejvíc mě ale mrzí, když to musí odnést děti.

Ať se mi ozve maminka s dětmi v OPRAVDOVÉ nouzi........PS: Pro ty kteří chtějí napsat, že mají nouzi, protože nemůžou koupit dětem nový mobil k vánocům, tak prosím ať mi neblokují schránku.

Myslím to vážně.

Pavel

kittynka
8. črc 2016

To je od Vás moc hezké gesto,vic takových lidí. 😊🌼👍

78marcela
9. črc 2016

To je hezké. Jen myslím, že matky v opravdove nouzi nemají internet.
Nicméně, o někom bych věděla. Jsem učitelka a u nas ve skole jsou dvě děti, sourozenci, kteří jsou na tom opravdu zle.
Často nemají na autobus, chodí pěšky dom do sousední vesnice, pokud jim některá z nás učitelek nedá na autobus. Obědy a svačiny jim platíme pravidelně, matka na to prostě nemá...
Když jsem odcházela na neschopenku a na mateřskou, vím, že měli odpojenou elektřinu.
Jak jsou na tom teď, nevím, ale líp určitě ne.

julidi
9. črc 2016

Ahoj, to je zvláštní, zrovna dneska jsem nad stejnou věcí taky přemýšlela. Hlavně jak najít tu správnou maminku. Člověk rozhodně nechce dávat peníze rodičům, kteří je propijí a jinak probendí. Učitelky ze školek a škol mají přehled, taky na sociálce nebo mě napadl Červený kříž.

verusky
9. črc 2016

@yesser jsem take cerstve samozivitelka. ctyri deti, ale mam neco nasetreno...
dam vsak kontakt na kamaradku, ta ani internet nema, je vzdelana, ale brzy si poridila deti, ma je ctyri, vyzivne na prvni 3000, na dalsi 3 dohromady 600kc, volala mi asi pred mesicem, ze je na tom financne velmi spatne... zkontaktujete ji? presidlila z kyjova, kde jsme se seznamily, do brna...

julidi
9. črc 2016