Povolání zubní technik, neškodí chemikálie v těhotenství?

allusa
30. říj 2013

Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, jestli je tady někdo s povoláním zubního technika? Dělám tuto práci a teď v těhotenství se docela obávám, jestli nemůžou miminku škodit ty chemikálie, co se při práci používají. Jde mi hlavně o pryskyřici. Máte s tím někdo zkušenost? A kdy jste přestaly chodit do práce?

holkazvedava
5. lis 2013

Ahoj, já jsem taky zubní technik. s pryskyřicí teda naštěstí nedělám většinou, protože jsem dělala fixy,ale taky jsem si říkala,že to prostředí není pro těhotný moc vhodný. krom těch chemikálií tam taky děláš s infekčním materiálem a o stresu ani nemluvě. já jsem chodila do práce do konce srpna, tj do nějakého 20 týdne. ale to jen proto, že o prázdninách nemíváme moc práce. kdyby mi to vyšlo jinak, jdu na neschopenku co nejdřív.

allusa
autor
6. lis 2013

@holkazvedava Ahoj, moc děkuju za odpověď. Už jsem myslela, že se nikdo neozve. No já taky dělám fixy, ale u nás se skoro všechno fazetuje C+B ☹, když to teda neni keramika 🙂. Mám z toho špatnej pocit a nejradši bych šla hned na neschopenku. Ještě budu muset tak měsíc vydržet. Ale pořád tak nějak doufám, že to snad až tak moc neškodí. Snad bude všechno v pořádku..

holkazvedava
8. lis 2013