• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Břicho po císaři. Můžu posilovat?

20. června 2008 
Ahoj holky!Nevím jestli tady to téma už není ale nikde jsem ho nenašla!
Mám dva měsíce po porodu rodila jsem císařem a zůstalo mně docela dost velké břicho!Někdy si připadám,že jsem pořád ještě těhotná!Co stím můžu už začít cvičit posilovací cviky na břicho?Které cviky jsou nejůčinější a zmizí mně někdy ten převis! :frowning2: :frowning2: :frowning2: Díky za rady a zkušenosti!
19. čer 2008 v 08:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj ivanky tak já jsem taky po císaři už skoro 7 měsícu a břicho mám taky stále a nejde to dolu :stuck_out_tongue_closed_eyes:
19. čer 2008 v 08:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
prý to u císaře bývá,moje sestra měla taky císaře a břicho jako v devátem měsíci i po porodu.Břicho se zhazuje nejhůř,ale jde to.Skus se zeptat přímo doktora co můžeš cvičit.
19. čer 2008 v 08:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
já po císaři nejsem,ale prý je dobrý lehnout si na záda,pokrčit kolena a zvedat od podložky pánev!to je první cvik,ktrý můžeš po porodu cvičit aniž by jsis ublížila či se moc unavila :grinning:
19. čer 2008 v 08:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
mě teda po prvním císaři šlo břicho dolu krásně po druhém už to je hruza
19. čer 2008 v 08:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
tak to doufám,že u druhýho mimča už nebudu muset na císaře jinak nevím co bych už nosila na sobě!
19. čer 2008 v 10:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, jsem taky po císaři a můžu vám říct, že ještě po 7 měsících jsem měla břicho celkem velký, ani zatáhnout to nešlo moc... až teď po roce jsem jakš takš spokojená. Ještě je ta kůže volnější, není to prostě co to bývalo (otočenej lavor už asi nikdy nebudu mít :pensive: ) ale už to neni takovej děs. :dizzy_face:
19. čer 2008 v 11:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
ivanky, cviky ti neporadim, já jsem na to lempl, ale to že máš po dvou měsících bříško neni trága, to je myslim ještě běžný. Ale pokud ti někdo nějaké cviky poradí, tak fakt cvič. Já mám na to slabou vůli a pořád jsem si říkala že se to zatáhne snad samo :grinning: a ono jako fakt néééé :sweat_smile:
19. čer 2008 v 11:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak ja jsem po cisaří a zustal mi hnusny převis břicha a vubec jsem to neshodila, přibrala jsem u prvního 36 kg a syn mel 5100kg takže břicho jsem mela hodne velky. Ted jsem po druhem díteti rodila spontanne, samík ma sice 2 měsíce teprve ale jsem jak těhotna pořad břicho nafoukly hrozny sem tam cvičím, tak snad to časem zase splaskne ale už to asu nebude nikdy jako dřív. :unamused:
19. čer 2008 v 11:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
no to je to samé u mě nikka.vypadám jak kdybych měla znova rodit taky mi to nejde dolu.no tak ten teda byl zanulav.
19. čer 2008 ve 13:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, znam dobrej cvik na bricho. Je to tak ze jsi na zemi. Brichem k zemi. Zapres se o predlokti a nohy o spicky. cele telo nad zemi. jen zaprena o spickya predlokti a zvedej vic do vzduchu zadek. Zkus to aspon 50 krat,je to makacka :slight_smile:
19. čer 2008 ve 14:42  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
berundo - tý jo,já to teď zkoušela a fakt makačka,po 10 už mě bolelo břicho i záda,teda kříže :sweat_smile:
kdes na ten cvik došla?
19. čer 2008 ve 14:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Tak vám holky moc děkuju a troch se mně ulevilo,že v tom nejsem uplně sama!Ještě jsem se chtěla zeptat jestli nemáte nějaký trik jak a jakým oblečením maskovat tem špek :slight_smile: Jde to vůbec asi vám připadám blbá co?
19. čer 2008 v 18:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já si koupila v té ,,nejhorší pupkojidní době,, :sweat_smile: tričko co má dole širší lem, takový jsem nosila i v těhu a aby bylo delší, tím myslím cca do třetiny zadku, klidně víc. No a nosila jsem ho ne uplně napnuté, ale malinko nařasené, což zamaskovalo špeka :sunglasses: Tím že je dole ten lem, ak to vypadalo normálně, nebyla jsem za exotku, že nosím o číslo větší věci :sweat_smile: No a od porodu si vybírám věci ne na tělo, takové v kterých se cítím pohodlně a nemám pocit, že mě někde něco obepíná. Teď v létě nosím ráda tílka, která jsou dole mírně rozšířená, něco jako tunika :wink:
19. čer 2008 ve 21:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
ivanky: to neni spek to je zachrany kruh :grinning:
19. čer 2008 ve 22:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj ivanky

takze lehni si nabok, s vydechem to bricho normalne vyval ven a s nadechem ho cele zatahni i prdel vsecko proste stahni, to se muze delat hned po cisovi

to cemu ty rikas spek bude asi kuze, ale tu zadnym cvicenim neodstranis to proste musis pockat

ja asi taky jako nika, nebo si vezmu uplejsi aspon me to nuti ten bachor zattahovat
19. čer 2008 ve 22:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, taky jsem měla císaře a hned druhý den po porodu k nám na pokoj vtrhla rehabilitační sestra. Ukázala nám pár cviků a předala i nafocenou stránku sn popisem cviků (bohužel už je asi nemám). K těm cvikům - výslovně nám zakázala cvičit lehy, sedy a jiné podobné cviky na břicho. Pouze je možné tento cvik provádět se zdvihem do strany. Je to proto, že by se ty břišní svaly pak už nezatáhly (anebo ne tolik). Dobrý cvik je taky už výše popisovaný na zádech, zdvižené - pokrčené nohy a následně zdvíhání pánve od podložky.
Jinak já jsem měla štěstí, sice ze začátku taky břicho, ale během půl roku se to samo spravilo. Moc jsem necvičila, jsem na to lemlp a malá mě docela dost vysávala. Nakonec mám o 3 kg míň (cpu se vším možným) a řekla bych, že i mnohem lepší postavu než dřív (krom těch prsů, které se mi nějak zmenšili :angry: ). Ale ze začátku jsem byla docela dost zoufalá. Hlavně, když jsem se v porodnici zvážila a zjistila, že mám ze 14 kil stále nahoře 8 kg. Jinak 14 kg u nahoře¨u mě nemusela být konečná, rodila jsem v 34+5.
19. čer 2008 ve 22:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Liviky, viděla jsem ho v telce a podobný jsme cvičili na aerobiku. Já udělám na ráz 50 a někdy dvakrát 50. Ale je to asi největši fuška. Ale mám z toho namožený, břicho, záda ruce nohy. je to na všechno. Já jsem před porodem hodně cvicčila, teda spiš před těhotenstvím. No a ted bych ráda 2,5 měsíce po porodu zas začla. Ale s mimčem to opravdu nejde. Cvičení mi chybí. Tak aspon každý den, pár minut tenhle cvik, pak něco na zadek. Chtělo yb to ale víc času, nejde. Prostě až bude mimšo větší. příští rok chceme za kolo koupit ten vozuejček a budem tady frčet po cyklostezkách :slight_smile:
20. čer 2008 v 09:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
zkusila jsi pilates?
20. čer 2008 v 10:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
jinak cvik co popisovala berunda je uplne nejlepsi na bricho - vsim ostatnim (sedy lehy, sklapovacky atd) si akorat tak znicite zada
20. čer 2008 v 10:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
binky pilates po cs moc nepomůže centrum síly ze kterého mají vycházet všechny pohyby v pilates je jaksi rozfikaný a nejde to nejde. :confounded: už to zkouším dva měsíce a první cvik z celý řady prostě nedám tak aby byl dokonalej a nešlo to na úkor zad.mě to "nafouklý" břicho zmizelo asi po 6měsících až k pupku dole mám pneumatiku nebo spíš takovej převis ale to je spíš kůže to se musí vstřebat nebo si to nechat uříznout a to do toho nejdu.leda až po druhým dítěti.obecně prej po císaři je to břicho horší po normálním to splaskne líp.oni nikdy nemůžou vědět jak moc ti to dole můžou stáhnout,zas kdyby to stáhli moc tak budeš mít prostředek přitaženej a ten převis na bokách. :stuck_out_tongue_closed_eyes: mi zezačátku úplně stačili sviky od fyzioterapeutky kd se leží na zádech na tvrdý podložce bedra tlačíš k zemi a nadechneš se do břicha ale hodně až ho prostě nafoukneš co nejvíc mě říkala že se musej tím cvičením nejdřív zapojit ty různý vrstvy a musí se to procvičovat aby ty vrstvy k sobě po sekci nesrostly,pak to dělá i problémy se zádama a dalším těhu.a pak ten samej cvik s tím nadechováním,ale nohy pokrčený v kolenou a nadechnout a jednu nohu zvednout o 5-10cm víc nemusíme a stačí vypadá to jako lehký ale fakt to pomáhá a mě tak zhublo břicho o 6cm za měsíc.jo ještě pomáhá to břicho před cvičením "pofackovat" poštípat aby se ty svaly probraly.toť zas rada fyzioterapeutky. :wink: tak snad jsem vám trochu pomohla.hele segra moje necvičila vůbec a za 5let jí to zmizelo samo.nemůžem chtít zázraky holt nemáme tu kůži elastickou.já měla přes pupek před porodem o 56cm víc než teď tak co se dá čekat. :sweat_smile: :confused:
20. čer 2008 ve 12:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ten cvik od Berundy je fakt supr, teď jsem ho zkoušela :wink: Po deseti se mi začalo klepat úplně všechno :grinning:
Jsou nějaký pokyny, aby se to nedělalo blbě? Má se přitom zatínat zadek? Neprohýbat záda? Nebo tak něco?
20. čer 2008 ve 12:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
taky to chci vědět je to supr cvik :grinning:
20. čer 2008 ve 13:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
grej> a co zkoušelas?? (mně se to nechce číst, tak pardon)
20. čer 2008 ve 13:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
já ti to popíšu :slight_smile:
lehnou na břicho,zapřít se o předloktí a špičky u nohou a zvedat se,je to fakt makačka :wink:
20. čer 2008 ve 13:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Díky Liviky, že jsi to vzala za mě :wink:
Já bych si právě u toho nerada ničila záda, tak nevím, jak to dělat, aby to bylo správně. Snad Berunda poradí :wink:
20. čer 2008 ve 13:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
a to má být na břicho? :stuck_out_tongue_closed_eyes:
ale zas po těhotenství proč ne

spíš na všechno kolem bříška :slight_smile:
20. čer 2008 ve 13:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
no já zkusila včera jen 10opakování a třepalo se mi břicho a bolely kříže,dnes znova a už je to lepší,tak jsem zvědavá jak to dlouho vydržím :grinning:
20. čer 2008 ve 13:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
hmmmmmmmm, náš český Keanu přišel rozumovat o pneumatikách :grinning:
20. čer 2008 ve 13:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
arvetka, to jako cesky Keanu Reeves? :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:
20. čer 2008 ve 13:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
já jsem přišel pomoct

břišní svaly jsou unavený hodně rychle (a zas jsou hodně rychle zregenerovaný)
liviky ..a proč tě bolely kříže? :stuck_out_tongue_closed_eyes: břicho a zádový svaly musí být v rovnováze ... a právě tento cvik je trochu psycho, protože ti dává zabrat okamžitě a ani ty svaly neprotáhneš komplet
20. čer 2008 ve 13:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek