• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Problémy s menstruací po porodu, krvácím 14 dní

4. dubna 2012 
Ahojky holky, nemáte některá zkušenosti s problémy s menstruací po porodu? První dítě jsem rodila normálně a pohoda, mens dorazila po 3 měsících. Teď jsem rodila dvojčata císařem. Menstruace dorazila po 2 měsících, po domluvě s dr jsem začala brát stejnou antiko jako před těhu. Potud vše ok. Problém je, že už krvácím 14 dní a stále mě bolí břicho. Na kontrole po šestinedělí bylo vše ok. Mám letět k dr, nebo počkat?
2. dub 2012 v 18:46  • Odpověz  • To se mi líbí
@ladybugie Má známá také po poprodu krvácela a bolelo jí břicho.....šla ke svému gyn. a ten zjistil, že tam zbytky přirostlé placenty. Jasně, určitě jdi k MUDr. a to máš menstr.už tak brzy po porodu :slight_smile: já až po roce :grinning: jakmile jsem přestala kojit
4. dub 2012 ve 12:22  • Odpověz  • To se mi líbí
@ladybugie já jsem s neustálím krvácením a špiněním válčila skoro rok,nejdřív mě dávali nějaké injekce ,pak zase ty prášky na stažení dělohy a stále do kola...po 5 měsících jsem šla znova na revizy-měla jsem tam zbytky,ale při tom na UTZ to bylo dobré-nechápu.....pak teda po revizy další skoro 2 měsíce špinění,ale pak to přestalo a od té doby dobrý,takže určitě si zajdi k dr.ať z toho není nějaký zánět :wink:
4. dub 2012 ve 12:33  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@crca @pismenka tak jsem dnes nevydržela a šla k dr, dle utz je vše ok. Jenže bolesti se spíš stupňují a krvácení taky. Dala mi Ascorutin a po něm mám akorát strašnou migrénu. Už mám v sobě 3 brufeny a nic :frowning2: Že prý mám slabou antiko a může mi dát noretysteron (či jak se to píše), aby mi to celý zastavila. Jenže to nechci, protože to mě akorát rozháže. Že mám prý počkat do dalšího cyklu a jestli zase nepřestanu krvácet, tak s tím něco provedeme...
4. dub 2012 ve 21:19  • Odpověz  • To se mi líbí
@ladybugie a myslíš jako v čem rozháže??nebylo by to třeba lepší?Na nějaký čas vynechat MS-teda pokud myslíš tohle :sweat_smile: Jen mě nejde do hlavy,že krvácíš víc a máš bolesti břicha a i když máš UTz o.k,tak ti dá Ascorutin :sweat_smile: Každopádně držím palce ať to máš co nejdřív vyřešené :wink:
4. dub 2012 ve 21:36  • Odpověz  • To se mi líbí
@ladybugie ....ahoj, já to měla po porodu dcerky podobně.začala jsem po ukončení kojení brát antikoncepci jako před těhu a krvácela jsem v podstatě měsíc v kuse+ bolesti břicha :frowning2: .pak po 7 dnech vysazení se to pomalu srovnalo a je to od té doby v pohodě.prý je to "normální" :confused: ...jsem se dozvěděla na gynekologii :stuck_out_tongue_closed_eyes: .
držím palce ať se to srovná! :slight_smile:
4. dub 2012 ve 21:56  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek