Po jaké době by byl test pozitivní?

melissa123
24. čer 2016

Zdravím všechny 🙂 Možná vás zaskočím svým dotazem, ale ráda bych byla klidná :D Beru HA a tak na 99% si jsem jistá, že ji beru správně. Jsem ale studentka a těhotenství by pro mě bylo v tuhle chvíli dost velká komplikace, a proto s přítelem praktikujeme i přerušovanou soulož. Cca 10 týdnů zpátky se ale udělal do mě a já jsem z toho prostě nervozní. Dvakrát mi normálně přišla menstruace, testy (poslední jsem si dělala před 4 dny) jsou pořád negativní, příznaky na sobě nepociťuji, kromě trochu zvětšeného břicha (ale to prostě může být důsledek zkouškového, že? :D).
Tak se vás ptám, jeslti je možné, aby i po takové době těhotenské testy ukazovaly negativní výsledek. děkuji za odpověď 🙂

liliwhis
24. čer 2016

Antikoncepce?

melissa123
autor
24. čer 2016

Beru Lindynette 🙂

ivatko0406
24. čer 2016

@melissa123 myslim, ze tehotna opravdu nebudes.

kacca11
24. čer 2016

Prerusovani je naprosto zbytecne. Samozrejme, zadna HA neni 100%, ale sance je opravdu mala.

nutricnihodnota
24. čer 2016

Bože! Co vás dneska na těch školách učí?

melissa123
autor
24. čer 2016

Děkuji vám za reakce 🙂

melissa123
autor
24. čer 2016

@nutricnihodnota Myslím, že není třeba takových komentářů :P Můj dotaz směřoval na to, kdy se ukáže pozitivní test. Co je na tom zeptat se zkušenějších, od toho tady ty diskuze jsou, ne? 🙂

nutricnihodnota
24. čer 2016

Tak určitě 😀

mlynkova85
25. čer 2016

Pozitivní test se ukáže pokud nepřijde plánovaná menstruace. Samozřejmě že někdo může mít i během prvních měsíců těhu měsíčky, ale to je málo pravděpodobné.

andreaandrejka
25. čer 2016

Bud v klidu a něco si přečti o tom, jak probíhá oplodnění 🙂

stastnablcha
27. čer 2016

jasne ze nemozes.. ale ja som na skole bola rovnako vystresovana stale, takze ta uplne chapem 🙂

liliwhis
27. čer 2016

@melissa123 Já brala taky a nikdy nezklamala....držím palce, ať to dopadne tak, jak si přeješ.. 😉

Těhotenský newsletter