Užívání Duphastonu a slabé krvácení v průběhu cyklu. Je to normální?

8. únor 2019
Dobrý den. Prosím o Vaši radu.

Zhruba před dvěma měsíci mi byl předepsán Duphaston na úpravu cyklu a udržení případného těhotenství. Duphaston beru od 16. - 25.dne cyklu 2 tablety večer, hned po dobrání mi zhruba po třech dnech přijde slabá menstruace, bohužel však další slabé krvácení přijde hned v období plodných dnů, čili zhruba týden po menstruaci, které trvá 2-3 dny. Je tohle normální stav při braní Duphastonu nebo je něco špatně a měla bych se raději ihned objednat ke svému gynekologovi? Teď mám brát poslední krabičku, tak jestli čekat, zda to nebude lepší nebo to rovnou řešit? Navíc velmi často pociťuji bolest v podbřišku a mám bolavá a citlivá prsa.

Myslíte, že i tohle s tím souvisí? Moc děkuji za odpověď a případné rady.
Dobrý den,

věci, co popisujete, mohou klidně všechny souviset s užíváním Duphastonu. Nepíšete proč ho berete - jaká máte vyšetření, diagnózy, náběry, věk, kolik (ne)úspěšných těhotenství jste prodělala, atd. Prosím o více informací.

Přeji Vám hezký zbytek dne.
MUDr. Jiří Emmer
neurolog a farmakolog, Plzeň
Polož otázku v poradně

Sem začni psát odpověď...

Odešli