Po porodu mi padají vlasy, bojím se leukemie

carol456
13. črc 2015

Ahoj holky jsem skoro 3 měsíce po porodu a kojím .Padaj mi vlasy hrozně hlavně kouty když si sáhnu a trochu zatáhnu vytáhnu vždy nějaký ten vlas s kořínkem ☹ všimla sme si že i ochlupení obočí mi trochu vypadává když si za něj zatáhnu ochlupení jinak mi přijde že je vyřídlé po tělě se mi dělaj takové červené tečičky malinké . štítnou žlázu mám v pořádku testy na železo tam nevím co bylo ale doktorka mi dala železo brát a kys. listovou -Hrozně se bojim abych neměla loukemii co myslíte?Poznala by to obvodní ?Moc moc prosím jsme hrozně vystresovaná koukám na netu po příznacích....

shine2015
13. črc 2015

@carol456 proč myslí hned na leukémii??? Má chut ti napsat,že na prdla .....kojis, mas tři měsíce po porodu, ženám v této době hodně padaji vlasy, je to vlivem hormonů. Vzpamatuj se a neres blbosti a nevymyslej kraviny....

kocila
13. črc 2015

Nejsem lékař, ale napíšu Ti moji zkušenost. Mně při kojení vlasy padaly tak, že jsem přišla tak 1/3 hustoty. Kouty šílený. Po umytí vlasů jsem musela pokaždé vybírat sítko, jinak bych ucpala odpad a i při prohrábnutí mokrých vlasů jsem držela třeba 20 vlasů. Taky mě mi to vadilo, ale při ukončení kojení vše dorostlo (kouty také, bylo jen usměvné, že jsem vypadala jak sluničko, které má svatozaář, jelikož jsem měla spoustu krátkých vlasů, které dorůstaly a jen tak trčely z účesu).
Ty červené tečky můžeš mít i ze slunička.
Myslím, že pokud jsi byla na krevních testech, tak by problém s krví poznala.
Tvoje vypadávání vlasů a ochlupení je po porodu velmi časté.

pajdalena
13. črc 2015

No...loukémii možná máš a nevim, co to je za nemoc. Leukémii zřejmě ne a zbytečně se rouháš. Užívej prcka a neřeš blbiny. Mě vlasy padaj několik měsíců a to jsem nebyla těhotná ani jsem nekojila. Nebuď hypochondr a věnuj se prckovi...

P.S. Kdybych měla na netu hledat příznaky na zaždý pupínek, který jsem v životě měla, tak už jsem mrvá...

misule55
13. črc 2015