Problémy po ureaplasmě. Stále cítím pálení v pochvě i po přeléčení. Je to možné?

21. únor 2019
Dobrý den,

v říjnu jsem byla po nechráněném styku nakažena ureaplasmou. Byla jsem přeléčena Doxybene 200mg po dobu 15 dní. Po léčbě byly stěry z močové trubice negativní. Je únor a já mám stále pálení v pochvě, někdy bodavou bolest v močové trubici. Už beru i prášky na deprese, protože moje paní gynekoložka se mi vysmála a řekla mi, ať si o ureaplasmě něco přečtu, že se to řeší pouze v těhotenství. Tak jsem si nechala napsat antidepresiva, ale stav se nelepší. Piju od léčitele různé bylinné čaje, ale zlepšení nic moc. Už jsem z toho zoufalá. Prosím o radu. Pocházím od Plzně.

Děkuji.
Dobrý den,

Vaše potíže určitě už nesouvisejí s ureaplasmou (jak jste na ni vlastně přišla? co jste měla za potíže?). Předpokládám, že jste mladá (před přechodem).

Dovedl bych si představit, že máte (po léčbě ATB ) bakteriální vaginózu (dělali jste s paní doktorkou nějaké kultivace? nemáte nějaký divný výtok?). Pokud by to tak bylo, dal by se zkusit Gynimun intim (10 dní vaginálních kapslí).

Celkově toho o Vás vím málo, abych uměl více poradit...

Přeji Vám hezký zbytek dne,
MUDr. Jiří Emmer
neurolog a farmakolog, Plzeň
Polož otázku v poradně

Sem začni psát odpověď...

Odešli