Mám naprosto šílený strach z porodu, máte radu?

jkur
29. kvě 2014

Dobrý den,

mám ukrutný strach z nemocničního prostředí, při odběru krve kolabuji. Nejsem schopná se uvolnit ani u sádrování ruky natož u gynekologického vyšetření. Mám strach jít i na prohlídku porodnice. Když jsem se radila s lékaři tak mi každý řekl že porodem se to zpraví. No jo ale co s tím šíleným strachem. Máte nějaké rady?

zyoma
29. kvě 2014

Bohužel nemám, ale obvykle se doporučuje se s tím prostředím seznámit ještě před porodem, trochu si zvyknes...

anetka1701
29. kvě 2014

Rady? Prožít si porod :oD Ne, vážně, měla jsem to stejne... Panika, stres, hrůza... No, začla jsem chodit do porodnice, na gyndu - velice často a nějak jsem se rozkoukala.... Rodit jsem šla děsně ráda, že KONEČNĚ UŽ :oD :oD A po X odběrech, injekcích, prohlídkách a vyšetření se z nemocnice stala rutina... :o) Hlavu vzhůru, zvládneš to. P.S. co si k porodu domluvit soukromou porodní asistentku/dulu? Mít tam nějakého vlastního člověka, který pomůže, poradí, podpoří - a nebude to "bílej plášť"...

zlati24
29. kvě 2014

Jsem na tom podobně. Naposledy při odběru krve jsem sebou sekla, teda vlastně u všech těch odběrů 😀. Porodu se bojim jak čert kříže, ale zase si říkám, zvládli to jiní, zvládnu to taky. Teď už se couvnout nedá, tak se s tim musíme smířit 😉. A jak už tady bylo párkrát řečeno každá má porod jiný, třeba zrovna ty budeš mít to štěstí a všechno zvládneš v pohodě 😉

svija
29. kvě 2014

@jkur - a co třeba přítomnost duly u porodu? Vlastní zkušenost nemám, ale přijde mi, že takový blízký člověk, kterého budeš znát už dopředu a navíc který ví co u porodu čekat by ti mohl pomoct.

jkur
autor
29. kvě 2014

@zyoma jj to mi taky dost lidí radí

milmic
29. kvě 2014