Pomoc maminky - dotazník

tadyzuzi
2. bře 2021

Krásný dobrý den,
chtěla bych vás poprosit maminky o vyplnění mého dotazníku. Jsem studentkou porodní asistence a vyplněním dotazníku mi pomůžete vytvořit mou bakalářskou práci. Předem každé děkuji a přeji Vám hezký den!

https://www.survio.com/survey/d/X6S5F1T6E1A6O6Q1X

jakreb
2. bře 2021

@tadyzuzi Akoze prepac ale skus prerobiť dotazník. Skončila som pri
Je podle Vás důležitá teplota vody při koupání novorozence?*
Akoze kto kupe novorodenca v studenej vode ci horúcej vode?! Dalej prebaľovaci pult-nemala som, nemôžem odpovedat....a ine cele zle.😉 Nic v zlom.

vladienka
2. bře 2021

@jakreb suhlasim s tym kupanim, to snad fakt netreba odovodnovat.. a je tam chyba v tych mesiacoch, novorodenec do 28 mesiacov a kojened od 29 mesiacov do roka?😬

margriet
2. bře 2021

Holky, i takováhle na první pohled “nesmyslná” otázka má pro účely bakalářských, diplomových a dalších prací často význam. Nevíte, jak bude slečna dále s daty pracovat, nevíte, jaké je zadání práce, co požaduje vedoucí,... Zodpovědět se ta otázka dá úplně normálně.

konidana
2. bře 2021

@tadyzuzi novorozenec je spíše do 28. dne asi, ne? a ne měsíce.

mourovatakocka
2. bře 2021

@tadyzuzi Některé otázky zajímavé, vyplněno, ať se daří.

tadyzuzi
autor
2. bře 2021

@margriet Moc děkuji🙂

tadyzuzi
autor
2. bře 2021

@vladienka Děkuji za upozornění, dotazník jsem přepisovala už několikrát a jsem už slepá na chyby. Je opraveno🙂

tadyzuzi
autor
2. bře 2021

@mourovatakocka Moc děkuji🙂

jakreb
2. bře 2021

@margriet Iste. Ale ma cely dotazník trosku medzery. Treba ho prepracovat ak s nim a odpoveďami chce adekvátne pracovat.

tadyzuzi
autor
2. bře 2021

@jakreb Dotazník má být jistou formou "testu". Každá otázka je z jedná kapitoly mé práce a snažila jsem se volit takové, které jsou co nejvíc intuitivní. Doufám, že ke splnění cílů, budou dostačující.

margriet
2. bře 2021