Práva rodičky u porodu a účinnost lékařských výkonů při porodu

mamina
23. lis 2007

Přikládám stránky,které se tím zabývají.Je to hodně zajímavé čtení.Po třech lékařských a dvou přirozených porodech vím,že ty druhé jsou podstatně příjemnější.Toto je jen na doložení mého názoru,že není třeba bát se porodu nebo bolestí-může to být i velice krásný zážitek,ale je třeba se bát nepříjemných lékařů,kteří si myslí,že ONI jsou mustři světa a vy jen nesvéprávné a nezpůsobilé pacošky.Proto,si určitě sežeňte nějaké statistiky ohledně té vaší porodnice,ať máte větší jistotu a menší strach... 😉 😀 http://www.iham.cz/prava_tehotenstvi.pdf

mamina
autor
23. lis 2007
parybka
23. lis 2007

mamino, děkuju, žes to sem dala. Já se právě bojím arogantních doktorů a sester...
Jak se jim vyhnout? jak docílit svého? A jak já poznám, že lékařský zásah ještě není nutný, když nejsem odborník....? Ach jo...

pindruska
23. lis 2007

mamina: na ty stránky na iham.cz jsem už nedávno narazila a přečetla si, jaká jsou práva. jsou tam dobré komentáře paní z unie porodních asistentek a také jak se na celou věc dívajá WHO. bohužel musím s tebou souhlasit, že chování některých lékařů je skutečně takové, jak píšeš, bohužel je to tak... ☹

andreeej
23. lis 2007

mamina: dobrej nápad 😉

mamina
autor
23. lis 2007

Můžu jen doporučit,aby jste doma zůstali opravdu co nejdýl(pokud jste celé těhu v pořádku)a do porodnice jeli s intervalama mezi bolestma ne delšíma než po pěti minutách.Zvlášť první porody trvají často i 10,15 hodin a doma máte jistotu,že se můžete sprchovat jak často chcete a chodit jak chcete(mimochodem-čím víc,tím líp)a doma hlavně budete ve větší pohodě a 100% váš partner může bejt s váma. 😉
Zkuste si taky třeba na netu sehnat nějakou dulu nebo porodní asistentku,která vám pomůže a poradí.Já sama s tím mám jen tu nejlepší zkušenost.Prý si lze vzít k porodu i kamarádku nebo maminku-prostě někoho,kdo už někdy rodil,sám to zažil.Třeba se pak budete cítit jistější.. 🙂

zuzik03
24. lis 2007