Bakalářská práce studentky porodní asistence

betka1998
18. led 2021

Dobrý den, 
jsem studentkou oboru Porodní asistentka Vysoké školy zdravotnické o.p.s. a píši bakalářskou práci na téma "Nefarmakologické metody tlumení bolesti při porodu z pohledu porodní asistentky".
Chtěla bych požádat Vás maminky o vyplnění anonymního dotazníku, který bude podkladem výzkumné části mé bakalářské práce.
Původně jsem měla v plánu rozdávat tento dotazník přímo maminkám na oddělení šestinedělí po porodu, ale kvůli covidové situaci mi toto nebylo umožněno a musela jsem vymyslet, jak oslovit maminky jinou a hlavně bezpečnou cestou, abych je ani jejich miminka neohrozila.
Proto moc doufám, že mi odpustíte mou "malou lež". Moc mi na vyplnění dotazníku záleží, jelikož kromě mé bakalářské práce, by mohly informace získané z dotazníků pomoct při dalším zkvalitnění naší práce porodních asistentek.
S přáním hezkého dne.
Alžběta Meisnerová (doufám, že budoucí porodní asistentka 🙂)
Odkaz na dotazník:
https://www.survio.com/survey/d/V4S9C5C7E2E5V7P2F

drep
18. led 2021

Chyběla mi odpověď, že jsem nevyužila žádné metody tlumení porodu. Na hudbu/aromaterapii atd nevěřím a epidurálu jsem se nedokázala dovolat, protože to prý ještě nebyly bolesti (což je docela sranda, protože jsem anesteziolog a epidurály po nocích na porodnici chodím píchat)

betka1998
autor
18. led 2021

@drep hodně maminek chodí jen do sprchy třeba a nebere to jako metodu, která by měla pomoct od bolesti, ale také se počítá🙂

S tím epidurálem je mi to líto, protože mam zkušenosti, že moc hezky zabírá, ale to Vám jako anesteziologovi říkat nemusím 🙂.

Myslím že častý problém v porodnicích je, že mají málo personálu a někdy se jim holt prostě nechce. :/

klokanka31
18. led 2021

@betka1998 Tak jsem dotazník vyplnila, ale taky mi chyběla možnost žádné metody na tlumení porodních bolestí.

drep
19. led 2021