Do poradny mě gynekoložka objednala až v 11+4. Pozdě?

lidiab
4. únor 2010

Ahoj, chtěla jsem se zeptát na následující věc. Jsem momentálně v 11+4 týdnu. Do první poradny jsem byla objednana až na včerejšek, takhle pozdě mě objednala gynekoložka. Poslala mně včera pouze na ultrazvuk a měla jsem přinést moč. Až ted jsem zjístila že mě měla mezi 11 a 13 týdnem poslat i na první odběr krve. Ultrazvukové vyšetření bylo velmi krátké a nejsem si jistá zda lékařka provedla všechno potřebné, výsledek se mi ani nedostal do ruky, odnesli jej gynekoložce. Ta mi pak řekla jen že je plod menší než by měl být, ale že si nemám dělat starosti. To je vše co jsem se na první poradně dozvěděla a ani prsa mi nevyšetřila. Doma jsem pak z knížek zjistila že by plod měl být skoro dvojnásobně větší než ukázalo Sono.
Jsem z toho hodně nervozní a bojím se aby se něco nezanedbalo. Měla bych změnit gynekologa? Nebo požádat ji o poukaz na vyšetření na lepším pracovišti? Prosím porad'te, jsem z toho na mdloby 😒

petule12
4. únor 2010

ahoj - moje zkušenost, první utz byl taky krátký, jenom mi potvrdili těhotenství a koukali jestli bije srdíčko. Změřili. Sestra když to viděla tak se divila že je mimi menší než má být, ale doktor řekl, že to je v normě.
Prsa nic mi nevyšetřovali.
Krev mi brali - ale co jsem tak četla na jiných diskuzích tak některým holkám brali prvně krev až v 16tt
co si zjisti tak do 14tt se děla screening - musí se teda platit, není to na pojišťovnu a je to odběr krve + utz, kde vyloučí vývojové vady. Je to spolehlivější než tripple testy, které se dělají v 16tt.
Podle knížek mám mimi pořád menší než uvádějí (uvádějí tam nějaký průměr), ale vždy mi bylo řečeno, že je to v pořádku.
Jestli ti ale tvůj gyn nesedí celkově a nebudí v tobě důvěru, tak raději změn. Zbytečně by ses stresovala.
Držím palce ať je vše v pořádku.

la_cheri__2
4. únor 2010