Jak dlouho lze udržet těhotenství po předčasném odtoku plodové vody?

bari96
15. únor 2020

Ahojky mam takový dotaz , chtěla jsem se zeptat jsem 32tyden ... A minulý týden mi praskla plodova voda sama od sebe ... jsem v nemocnici přes týden. Mám občas malé bolesti bříška a tvrdnuti ale není to tak strašné lékaři říkali že prý když praskne plodova voda predcastne tak prý žena většinou do 14 dnů porodi... Mám celkem se všeho strach jak to dopadne. Jsem nervózní lékaři mi stále nic noveho neříkají ... kordikoidy už mám dobra ne prosim o radu sešel se s tim už někdo ? A jak vše dopadlo ? Mám strach o maleho ... v( moc děkuji za odpověď.

krupka3
15. únor 2020

Podivej se na stranku nedoklubko.cz, urcite te to trosku uklidni. Jsi v lekarske peci, vic v tuto chvili udelat nemuzes - snad jen odpocivej, zkus se uvolnit a co nejmene stresovat (ja vim, snaz se to rekne nez dela). Plodova voda se neustale dotvari, pij hodne tekutin a miminko by nemelo zazit zadnou nouzi. Kazdy den k dobru v brisku miminku moc pomuze. Predcasny porod je neprijemny, ale ver, ze muze dopadnout bez nasledku - ja sama jsem narozena kolem 33tt, a to v dobe pred skoro 30lety, a nasledky si nenesu vubec zadne. Dnes uz je medicina zase o neco dal. Moc tobe i miminku drzim pesti, at vydrzi v brisku jeste treba i par tydnu.

bari96
autor
15. únor 2020

Moc ti děkuji za radu 🙂 snad vše bude ok 🙂to čekání je neunosne strašně se trápím a stále večer brecim do polštáře... říkám si proč zrovna já... :( mám jen strach se vseho ... :(

kejt29
15. únor 2020

@bari96 neboj, uz jste dost daleko 😉 Ale kazdy den je i tak dobry. Snaz se myslet pozitivne, 32tt uz je fakt hezky 😉

bari96
autor
15. únor 2020

@kejt29 dobře děkuji moc 😍😍 hned jsem trošku klidnější 😍😍

errol4388
15. únor 2020