3,5 letá dcera ve školce nemluví. Setkaly jste se s tím?

cocoska
2. únor 2011

dcerka ma 3,5 roku a ve skolce nemluvi, doma nebo se znamymi komunikuje normalne. Do skolky chodi uz ctvrtym mesicem - kam ji postavi, tam stoji 😔 .
Nemluvi s ucitelkami i detmi.
Setkaly jste se s tim?

ria80
2. únor 2011

Naše mluví jen s učitelkami,jinak je někde zalezlá v koutě.Ale chodí jen jednou týdně a když to vidíme,tak do běžný školky asi chodit zatím nebude.

myscha
3. únor 2011

Napadá mě jen selektivní mutismus, myslím, že tak se to jmenuje, někde jsem to četla. Dítě mluví jen s někým. Tak pohledej na netu, jestli by to odpovídalo, ale jsem naprostý laik, jen mě to tak napadlo.

A nebo je pro ní školka přílišný stres a ještě to úplně nezvládá....

vojtisek2007
3. únor 2011

@cocoska skus napsat sisstin nebo do tématu "nestandartní děti" v kategorii matka-otec-rodina, určitě ti něco poradí....

lenkabu
3. únor 2011

Já jsem se s tím setkala u sebe 😀 První rok ve školce jsem si sedla do kouta hrála si s jednou hračkou a odpovídala sotva když jsem byla tázána,až když nastoupil i brácha tak mně vtáhl do kolektivu.

ria80
3. únor 2011

Taky jsem se s tím setkala u sebe. 😀 Asi je to dědičný.Nic si z toho nedělám.

cocoska
autor
4. únor 2011

opet se hlasim. tak mame pokrok - trosku si uz hraje s detmi 😵
ona do skolky chodi rada a kdyz odchazime ze skolky, tak by tam i chtela dele zustat. takze nema zadny negativni postoj, to je pro me hlavni.
uvidime, jak to pujde dal....
ps. myslim, ze to komplikuji i nemoci, kdy proste treba na tyden ve skolce chybi a pak se adaptuje jakoby odpocatku.

ria80
4. únor 2011

Naše taky do školičky chodí ráda,ono ji baví někde sedět,dělat,že neexistuje a přitom všechno pozorovat a o všem vědět.Asi z ní bude detektiv. 😀
Hlavně at po ní nikdo nechce,aby se zapojovala do společných aktivit!

beruska24.9.
16. led 2013

@ria80
@cocoska

ahoj, jak to u vás probíhalo, nastalo postupně nějaké zlepšení??