Dárek pro učitelku. Máte tip?

kacuda
16. čer 2020

Zdravím vás,
potřebovala bych od vás radu. Blíží se konec roku a syn letos ve školce končí a v září nastupuje do první třídy, tak bych potřebovala nějaký tip na dárek učitelkám ke konci roku. Přemýšlela jsem, že bych udělala koláž z fotografií syna, ale nemůžu přijít na to, jak bych to udělala. Předem děkuji za rady a tipy.
Katka

sarrita
16. čer 2020

Upřímně - co z toho ta učitelka bude mít? Když ji takový dárek dá každé dítě které končí, je to naprostá zbytečnost... Na stěnu si to doma určitě nepověsí, max. to skončí někde v šuplíku. Mi kdysi absolventi rekvalifikačního kurzu dali jejich společnou fotku a kde je ani nevím. Raději bych darovala nějakou kvalitní svíčku nebo něco jedlého. Případně květinu v květináči. 😉

g_m
16. čer 2020

Jsem učitelka a radím - VÍNO!!! 😀 Nebo velikánskou čokoládu apod. Koláž nedělejte, opravdu skončí někde ve skřínce nebo v šuplíku...

sasui1
16. čer 2020

Za ucitelky taky prosim o neco jedleho 😁 nebo pitneho 😂
Mozna jeste zacinajici ucitelce muzete dat obrovsky hrnek na kafe. Je mile kdyz chcete pani ucitelce vyjadrit podekovani darkem ale za ty roky se toho nastrada opravdu hodne 😊

meronym
16. čer 2020

@kacuda Darovat komukoli - krome prarodicu - fotky vlastniho ditete je nesoudne. Kamaradka takhle dostala pod stromecek v ramecku deti od pritelovy sestry. No, nepotesilo ji to.

eva267
16. čer 2020

Já jsem zrovna dnes nesla do školky pro třídní učitelky dárkové košíky s dobrotama a ostatním učitelkám každé pralinky a vonnou svíčku. Určitě doporučuji něco spotřebního, nic osobního. Musí toho mít doma tuny.

alcar
16. čer 2020

Ja daruji vsem ucitelkam poukaz do nasi vyborne cukrarny.

jajulin
16. čer 2020

@kacuda rozhodně nic na památku. Ideálně něco, po čem nic nezbyde - něco k jídlu, pití, poukaz na cokoli.

nase_mimi
16. čer 2020

Četla jsem v jiný diskuzi, že úspěch má třeba med. Jako koláž z fotek syna jsi nemyslela vážně, že? 😀

drzticka81
16. čer 2020