Dárek pro učitelku v MŠ, mohli byste mi dát tip?

tylinka
10. čer 2014

Mohl by jste mi dát někdo nějaký tip na dárek pro paní učitelky v MŠ. Dcera letos končí a ve školce jsme byli opravdu spokojení a obě učitelky si moc oblíbila. Chtěla bych koupit něco pěkného, originálního, třeba i vtipného za přiměřené peníze. Kytička mi příjde trochu nudná. Děkuji za tipy.

anickajirka
10. čer 2014

Taky řešíme stejnou věc, chtěla bych ale asi něco vyrobit se synem spíše než kupovat, ale vůbec nevím co 🙂

veverusa
10. čer 2014

Vyrobit s dcerkou papírovou kytičku, dcerka by třeba mohla namalovat paní učitelku a pak to zarámovat. Jestli se umí pěkně vyjádřit může k obrázku nadiktovat vzkaz nebo "jaká je paní učitelka". Otisk ručičky na papír se vzkazem nebo nožky (napsat něco jako díky za doprovod). Vyfotit se společně s paní učitelkou a dát jí fotku. Nebo jestli máte doma fotky ze společných školkových akcí tak udělat koláž.
@tylinka

zuzaida
10. čer 2014

Ahoj, jsem učitelka ve školce už několik let, takže sem můžu dát pár dárečků - tipů, které jsem kdy dostala a udělaly radost. Tak třeba svíčka polepená ubrouskovou technikou, kterou vyráběli doma. Nebo keramický pejsek od jedné holčičky, která chodila na keramiku. třeba ale taky náušnice z FIMA byly moc fajn. Lidé, kteří vinaří, občas přinesou vlastní víno, což také není k zahození 🙂 A také nějaká dobrá kvalitní čokoláda je fajn. Spíš mně přijde, že záleží jaké mají rodiče možnosti. Jedna maminka prodávala nádobí tupperware, tak přinesla velikou mísu, ale to jen, že to měla po levnu. No a musím říct, že kytička není vůbec nudná, to je moc milí a dojemné, když tu kytičku jdou předávat ti maloši a snaží se ji schovat za zádama 🙂 To jsou hezké chilky. Nevím, jestli jsem pomohla 🙂

kajule
10. čer 2014