Doporučení z MŠ do pedagogicko - psychologické poradny

rioko
2. pro 2012

Minulý týden nám učitelka ve školce dala doporučení, vzít syna do pedagogicko - psychologické poradny. Syn má 3 a půl roku, do školky nastoupil v září, ale jetě tam nebyl ani 14 dní v kuse, po týdnu byl vždy nemocný a byl doma nebo u babiček. Problém ve školce je prý ten, že se hrozně vzteká, křičí, nedá se na něho zatlačit, jinak se sekne. Jde ale o některé situace, jinak je v pohodě. Je pravda, že si nehraje moc s dětmi, ještě před nástupem do školky se dětí bál a vyhýbal se jim. Měla jsem proto strach hlavně z toho. Ale děti mu už nevadí, moc si s nimi nehraje, ale povídá o nich.Doma je taky Vojta hodně uvztekaný a uječený, to je pravda, v tu chvíli sním nic nehne. Ale snažím se tomu předcházet, když ho to popadne ignoruji to, někdy ho potrestám, ale většinou to odezní a jde se s ním domluvit. Zajímalo by mě, co od poradny učitelka očekává. Já sama jsem učitelka ve školce, děti jsem za léta měla různé a i hodně problémové, ale vždy jsem to brala jako svůj úkol, přijít na to, jak dítě zvládnout a nakonec to vždycky fungovalo, u někoho dřív, u někoho pozděj. Vojta se navíc ve školce začal dost počurávat, i 3x za den, doma vyjímečně. Vím, že asi není na školku úplně zralý, ale jinou možnost jsme neměli, musela jsem nastoupit do práce. Vím, že u nás ve školce nemají rádi děti, které nějak vybočují. Vojta je ale jinak hodný kluk, hodně bystrý a chytrý, baví ho dost věcí, umí se zabavit i sám. Měla bych možnost ho od září vzít k nám do školky, do logopedické třídy. Je to malá školka, kde je logopedická třída - tam je 12 dětí a speciální, kde učím já. Takže u mě by nebyl. Jenže hned vedle a já mám obavy,jestli by zamnou moc neutíkal, je to pořád dost mamánek. Na druhou stranu vím, že by ho tam měla učitelka ráda a brala ho takového jaký je. Co myslíte, jaký na to máte názor? A kdo byl v poradně, jak to probíhalo, co se řešilo? Díky za všechny názory.

alisek
2. pro 2012