Jak zabavujete předškoláky, když máte HO?

13. bře 2021

Hezké odpoledne všem,
pracuji jako učitelka. Máme samozřejmě distanční výuku. Naštěstí mohu učit z domova. Mám dvě děti. Starší je školák, takže dopoledne se učí a odpoledne děláme úkoly. Sama celé dopoledne učím a 2x odpoledne mám také hodiny.
Nevím, co s šestiletým. Když vymýšlím hry, tak to vydrží 10 minut, pokud mu vymyslím vyrábění, tak mi to nosí co 5 minut ukazovat a schválně dělá opičky do kamery, takže mi rozhazuje hodinu.
Pokud ho nechám, aby se zbavil, nudí se, ruší buď mě nebo staršího. Takže to končí tím, že mu dovolím televizi. Celé odpoledne se pak vzteká, protože ho pohádky baví a chtěl by je pořád.
Z představy, že to bude ještě několik dalších týdnů, je mi smutno.
Na mladšího není čas a podepisuje se to na něm.
Jak si organizujete čas s dětmi, když máte HO. Jak zamestnavate předškolní děti? Co pro ně vymyslite?

magdanaty
13. bře 2021

Bohužel podobně jako ty, sama si hrát celou dobu nevydrží, takže posadim k seriálu/pohádkám, není jiná možnost. Ale i u toho za mnou pořad chodí a něco chce, je to peklo a je mi líto, ze ji takhle odbyvam, vim ze to je spatne, ale nevim, jak jinak ji zabavit, abych mohla v klidu pracovat.

autor
13. bře 2021

@magdanaty to je stejné, taky pořád chodí. Tím mi ruší výuku. Rozhazuje děti, ty se mu smějí. On dělá opičky. Pak se zbytek dne vzteká, protože neni vybehany.

plksv
14. bře 2021

Asi Tě nepotěším. Říkám zcela otevřeně, že díky mojí distanční výuce se kluk stal dítětem internetu. Střídal pohádky, Lego, zahradu. Ale bohužel nejvíc ten bod č. 1. Bylo to minulé jaro. Teď je prvňáček, aktuálně opět doma, je to neskutečně náročné.

properjoey
14. bře 2021