Holky, poraďte nejvhodnější obuv do školky. Díky.
Klasické bačkůrky, u nás ve školce je přímo vyžadují, jiná obuv nepřichází v úvahu.
No jo, ale co když mojí dceři tyto klasické bačkůrky nesedí? Má úzkou patu a vyzouvají se, musí mít nějaké na přezku přes kotník. Crosky bych určitě nedala,ale opravdu nevím co do září seženu, na doma má teďka tyto http://www.dpk.cz/eshop/domaci-obuv-3/K57008-1505 Obouvat si je umí tak snad by mohly být 😒
ahoj jjsem učitelka ve školce a u nás mělo hodně dětí i sandálky na suchý zip, uměly je sami zapnout když ještě neuměly zavazovat tkaničky 🙂
Zuzik.3, to co jsi dala za odkaz je super. Taky jsem učitelka a pár dětí má i toto místo klasických papučků. 😉
ahojky! dávala jsem klasické bačkůrky. ale protože má syn krapet ortopedické problémy, má klasické sandálky od Sante.
u nás ve školce nechají výběr obuvi na rodičích.
můj starší nosí tyhle - jsou na suchý zip a nezouvají se
Můj syn má ortopedické problémy a vysoký nárt, tak do školky má sandálky na suchý zip.
Tak há dávám dceři do školky sandále co nosila přes léto.Máme ploché nohy-takže pevná obuv je na místě 🙂 😉
U nás ve školce vyžadují pevnou patu, takže buď klasické bačkory a nebo můžou mít sandálky z léta 😉
Syn začne v zíří do školky. Co mají děti (kluci) na sobě? Převlékají se do tepláčků nebo v zimě zůstávají v punčoškách? Promiňte blbej dotaz, ale člověk fakt neví. My nosili ve školce zástěrku, ale kluci?
aklus 🙂 moji kluci ve školce v zimě nosili punčocháče, když je měli pod kalhotama tak jsem jim jen svlíkla kalhoty a byli ve třídě v punčocháčích a pak na procházku si jen vzali kalhoty. Nosili je tam všichni kluci. Dnes už jsou punčocháče dobrý, hezký. Akorát náš Daniel je hroznej estét a hrozně ho to štvalo být jen v punčocháčích 😀 ale přežil to.
Doma nosí sandálky Santé a stejné dostanou i do školky.
Ahoj, mě se osvědčili bačkůrky Befado. Jsou kvalitní, v krásných vzorech a na to, že vydrží až do další velikosti, ani moc nestojí. Dobrý výběr mají na backorky.cz.