Šikana ve školce, máte zkušenost?

monaska81
16. únor 2014

Maminky, bohužel potřebuji poradit ohledně šikany synka ve školce. Před Vanoci jsem musela řešit, že syn (4,5 let) byl fyzicky napadán stejně starým chlapcem. Dostával pěsti do bříška, tek kuk mu podrážel nohy a šlapal po něm. když tochtělříct učitelce, ta mu řekla nežaluj. Zjistili jsme to náhodně, že jeden den začal doma odpoledne hodně plakat a vše nám řekl. Zavolala jsem kamarádce, jejíž syn chodí do stejné třídy a s Robčou se hodně kamarádí. Její syn potvrdil, že Robča byl také dlohodobě tím klukem fackován a štípán a další věci...... Už jsem to vyřešila s učitelkou - zavolala jsem jí, nechtěla tomu věřít, ale na štěstí ho ten kamarád i několikrát bránil a i když agresor všechno popřel ten kamarád potvrdil Robínkovo tvrzení. Takže agresora přesadili, vysvětlili mu, že se to nedělá, promluvili s jeho rodiči a doufala jsem, že bude mít Robča už klid. Napadal i ostataní děti, ale u Robči to takto vygradovalo.
Myslala jsem, že bude klid, ale vypadá o, že ne. Dneska mi Robí vypravovala, že mu ten kluk (on ho bere jako kamaráda) opět fyzicky ubližje, ale trochu jinou formou. Pokaždé, když mu dá pěstí do tvářičky, do bříška nebo mu podrazí nohy tak se mu omluví a ještě mu řekne, že když to poví učitelce, tak se s ním nebude kamrádit. A to je pro syna to nejhorší - má jen pár kamarádů a mezi ně řadí i tohoto a nedokáže pochopit, že kamarádi si neubližují.
Máte některá podobnou zkušenost? Nechce se mi věřit tomu, že se to začíná zase opakovat, je to vůbec možné?

pajafra
16. únor 2014

Známí mají momentálně ve školce podobné problémy. Mají 5 letou holčičku a tu ve školce šikanuje podobným způsobem holčička. Zakazuje jí chodit do kroužků, na vystoupení, dělat to, co má ráda, fyzicky jí napadá, holčička od kamarádky se jí bojí, pláče. Momentálně to řeší ve školce.

kamilka007
16. únor 2014