Školka a odhlašování. Stalo se někomu?

lusm
31. bře 2022

Dobrý den, stalo už se to někomu, že jste ráno dali dítě do školky a odpoledne, vám bylo řečeno že paní učitelka odhlásila dítě na další dva dny, protože je nachlazený a má na puse vyrážku?
K vysvětlení, ať mě hned někdo neukamenujete že dávám malého do školky nemocného, týden zpět se budil s mírnou rýmou, spíše ucpaným nosem, tak byl doma, ale po cca 2 hodinách už byl v pohodě bez rýmy, tak šel do školky, začala jsem podezřívat že třeba může mít alergii, ale ten inkriminovaný den, ráno byl v pohodě a žádnou vyrážku na puse také neměl, tak jsem odpoledne koukala na učitelku jako z jara, když mi oznámila jak je mé dítě strašně nachlazené a kašle a má pusu celou červenou, že zkrátka ho paní učitelka odhlásila, na ty dva dny, myslela jsem že učitelka nemusí dítě ráno přijmout do školky, pokud vidí že dítě není fit, ale sama odhlašovat jsem ještě neslyšela, má s tím někdo zkušenost?

bara88
31. bře 2022

No a měla učitelka pravdu ?je nachlazení a má vyrážku?jinak odhlásit ti ho nemůže, pokud je tvé dítě zdravé pošli ho do školky

herminka
31. bře 2022

Ne. Když byly děti ještě ve školce, občas se mi stalo, že mi učitelka napsala SMS, že dítě kašlalo, když se lehlo po obědě do postýlek, ale nikdy nikoho neodhlašovala, neřku-li na více dní dle svého uvážení. Dlužno říct, že psala většinou cca půl hodiny poté, co byla naposled možné odhlásit jídlo na další den 🙄

kafr
31. bře 2022

V soukromých jeslí byla praxe, že odpoledne při předávání teta řekla: "má rýmu, přiveďte až bude zdravá, takže určitě ne dřív jak za 3-5 dní!"
Ony to dítě vidí celý den, ví jak to vypadalo. Nikdo jsme s tím problém neměli, já jsem byla ráda, protože tím minimalizovaly nákazu dalších dětí. Dcera byla nemocná za celý rok 3x! Zato letos ve školce to jede 🤦🏻‍♀️😡
Takže za mě, lepší, když si hlídání řeší 1 maminka, než dalších 5, jejichž děti nakazil.

petrasipkova1
31. bře 2022

A odpoledne dítě vypadalo jak ? Vyrážka? Ryma? Kašel ?

lusm