Syna po 2,5 týdnech ze školky "vyloučili"

ivetttaa
26. zář 2018

Maminky potřebovala bych poradit. mám syna 3 roky(narozen v srpnu. V září začal chodit do školky, ale po 2,5 týdnech paní ředitelka ho chtěla "vyloučit", že je syn nezvladatelný. Podle paní učitelky syn dělal vše špatně. Nedělal činnost, kterou mu zadali, ostatní děti dělali, on si kousek od nich hrál a byl hodný. Prý byl k dětem agresivní, ale hned mi zase řekla, že si s dětmi nehraje že si jich nevšímá. Prý se paní učitelce schovává, utíká jí. Venku nechce chodit dětmi za ruce ( s ní by šel, ale ona děti za ruce nevodí). Údajně se jim pokakal a rozpatlal to po záchodě (foto jsem neviděla, tak nevím, mě to doma nikdy neudělal, naopak když se mu stala nehoda, chtěl to po sobě uklidit). podle paní učitelky se neumí obléknout, obout atd (neoblékne se úplně sám, ale s dopomocí ano, má vyšší nárt, tak botasky aby si je obul roztáhnout úplně neumí - na to jsem paní učitelku upozorňovala). Syn je živější dítě to ano, ale takovéhle problémy s ním doma nemám. To co o něm paní učitelka tvrdí, mi přijde jak totálně nezvladatelné dítě, které nic neumí. Podle jiné paní učitelky z družiny ze ZŠ je syn normální živější dítě... Paní ředitelce jsem papír o ukončení docházky podepsala, protože bych nechtěla, aby synovi školku zošklivily. Loni chodil do jesliček a tam si na něj vůbec nestěžovali, naopak říkali, jak je šikovný, jak je vidět že s ním chodíme na procházky, že je zvyklí chodit za ruce, agresivitu k dětem vůbec nezmiňovali... Mě syn takto nezvladatelný rozhodně nepřijde a po 2,5 týdnech ho soudit, mi přijde moc brzy, prý už by měl být zadaptovaný na prostředí školky. Nevím co si o tom myslet. Dle paní učitelky si ho mám nechat 2m doma a zkusit ho dát zpět v prosinci. Ale nevím zda-li ho to vrátit na zkoušku nebo radši hledat jinou školku? Prosím o radu. Děkuji

blahova_andrea
26. zář 2018